Rockhopper Tracker

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Állapot: Offline
Utoljára látták: Szerver/Szoba [0:00]

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Twitter

Megéri követni az oldalt Twitter-en, ugyanis rengetegszer írjuk ki, hogy jelenleg hol található Rockhopper. Ha regisztrálsz, és követsz, akkor méggyorsabban megtudhatod, hova kell menned.

Az oldal Twitterének megnyitásához kattints ide!

4. Facebook

Erre a közösségi oldalra is érdemes figyelned,ha hatékonyan szeretnéd kutatni Rockhoppert. Ide is sokszor írom ki, hogy hol van, megéri itt is aktívan figyelni.

Az oldal Facebook profiljának megnyitásához kattints ide!

5. Kommentek

Amennyiben Rockhoppert megtaláltad, mindenképp írj kommentet, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

Eddigi találataink:

Angol szerverek:

Cold Front:

Snow Day:

Portugál szerverek:

Floco de Neve:

Pizza Fria:

Tudo Branco:

Mint az oldal bloggere, kikérdeztem Rockhoppert egy korai találkozás során.

Kérdés: Mi a kedvenc pizzád?
Válasz: A sajtos-halas pizza!

Kérdés: Melyik a kedvenc ünneped?
Válasz: A karácsony, mint mindenkinek!

Rockhopper, az egyik találkozásunkkor egy történetet is mesélt. Íme:

“Az egyik este nem tudtam aludni, ezért elugrottam a raktár felé, amikor megláttam három szellemet. Az egyik a karácsony múltjának, a másik a karácsony jövőjének, a másik halloween szellemének mondta magát. A karácsony jövője azt mondta, nem lesz jó, ha ilyen irigy vagyok. Hirtelen felébredtem, nem tudtam mi történt, azt hiszem álmodtam. Másnap a Coins for Change-be adtam az egyik kincsesládám tartalmát, következő éjjel semmi sem történt.”

Ha az oldal trackerét használod, és találkozol vele, kapsz egy egyedi hátteret:

Ezenkívül egy egyedi bélyeggel is gazdagodsz:

Pár tipp kereséshez:

  • Rockhopper egy piros pingvin, fekete kalózsapkával, és fekete szakállal.
  • Ha valamelyik szobában nagy tömeg van, mindenképp ellenőrizd a benne lévő pingvinek listáját!
  • Rockhopper általában ezekre a szerverekre megy: Christmas, Mammoth, Yeti.
  • Ha megtaláltad, kapsz egy bélyeget, és egy hátteret is tőle.

Ha te is az oldal segítségével találtad meg Rockhoppert, mindenképp írj egy kommentet!

~Hblint

6 hozzászólás a(z) Rockhopper Tracker bejegyzéshez

  1. Bertold11 szerint:

    Ajánlom nektek ezt a tackert én az oldal segítségével találtam meg

  2. Bertold11 szerint:

    már 12 stampot is szerezhettem volna mert annyiszor láttuk:D

  3. balib3 szerint:

    Jó tracker, ma egymás után ötször találtam meg az oldal segítségével!

  4. Ute888 szerint:

    Jó a tracker én már 2-szer is találkoztam vele 1 nap alatt.

  5. Hblint szerint:

    Örülök neki, hogy segített😉

  6. Ecda szerint:

    Szeretem ezt a trackert, én is ezt raktam ki a honlapomra! Remélem más pinguknak is segítettem vele! 😉

Vélemény, hozzászólás?

