Rockhopper

Rockhopper a Club Penguin legismertebb híressége. Körülbelül 2-3 havonta látogatja meg a szigetet, és amikor itt van, mindig hoz magával valami ajándékot is.

A hajójának neve Migrator, amit az érkezése előtt a távcsőben is lehet látni. A képen épp a karácsonyi érkezését láthatjuk:

Rockhopper legutóbb a Föld Napja partin volt a szigeten, áprilisban. Íme egy kép róla:

Amennyiben sikerül találkoznod a kalózzal, kapsz tőle egy dedikált hátteret, és egy sárga bélyeget.


13 hozzászólás a(z) Rockhopper bejegyzéshez

  1. Hblint, majd küld el a krizsi97@vipmail.hu -ra a képeket, és én megcsinálom a második részben a szájukat🙂 Nagyon örülök, hogy folytattad, szerintem jobb, mint az előző rész, nekem jobban tetszik!🙂

  2. Dia szerint:

    Hblint, ott a bányánál a cave mine-nál bemegyek és ott van az a mocsár tó és ott csak táncolni tudok de nem tudok faragni melyik gombal kell azt csinálni? kérlek segíts! segítségedet előre is köszönöm.

  3. Gerike08 szerint:

    Hblint lejártamembered

  4. fanny szerint:

    Én egy angol szeveren találkoztam vele és kaptam bélyeget 1 dedikált hátteret és barátnak jelölhettem! Annyira örültem neki!
    És ráadásul nem vok Memberes!

  5. Ádám szerint:

    hol van rockhopper?

  6. Rebeka Bató szerint:

    Rockhopper a Big Foot szerveren volt néhány perce!!! Megszereztem a hátterét is! És a barátom! A hajója belső terén volt először,majd a közönséget elvezette a Covehoz! Nagyon örülök most!

  7. Fredy D szerint:

    tudom hogy hol van a kis szigeten

  8. zsófi szerint:

    én sehol nem találom!soha!

  9. Kisgyémánt szerint:

    Kérlek ha majd látjátok Rockhoppert bárhol akkor értesítsetek mert 4 napig folyamatosan őt kerestem és nem találtam.. Majd ha legközelebb eljön

  10. angi szerint:

    ha látjátok rockhoppert azonnal írjatok az e-mail címemre.angi010203@citromail.hu
    köszike

Vélemény, hozzászólás?

