Új Puffle képeslapok

Sziasztok Pingvinek!

Új képeslapok jelentek meg:

(Nagyobb méretért kattints a képekre)

SZÓLJ HOZZÁ!

8 hozzászólás a(z) Új Puffle képeslapok bejegyzéshez

  1. balib3 szerint:

    Jött 1 új üzenet Garytől,pont az előbb.

  2. Pancsi szerint:

    igen én is ezt akartam írni

  3. Mutanska szerint:

    Mikor jön meg újra a gumi kecsa?

  4. barni szerint:

    van a traindered ? keresd meg az idjét és tiéd is lett a trainerrel

  5. Pancsi szerint:

    attól függ milyen trainer

  6. Pancsi szerint:

    megjelent a klutzy-s sistem defender

  7. balib3 szerint:

    Én nem vagyok member,de már rég megcsináltam.Nem memberesek is legyőzhették akkor amikor megjelent.Nálatok nem?Nálam 2 pingvinél is.

Vélemény, hozzászólás?

