Rookie Tracker

Sziasztok Pingvinek!😀

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Állapot: Offline
Utoljára látták: Zipline/Desert Dimension [15:04]

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Rookiet megtaláltad, mindenképp írj kommentet, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

A Player Cardja így néz ki:

Ha megtalálod, kapsz egy piros bélyeget, és egy hátteret.

Íme a bélyeg:

A dedikált háttere:

A Beanie szerveren egy kisebb kalandba keveredtünk Rookie-val.

Mikor a Desert Dimensionból akart kimenni, nem tudta elhagyni a szobát, ugyanis a Box Dimension fullos volt! Ezután elkezdett pánikolni, és még “Klutzy nyelvén” is beszélt.

Az oldallal nemrég megtaláltuk Rookie-t egy portugál szerveren, ahol készítettem pár képet.

Sok szerencsét a kereséshez!

 

~Hblint&Laki5628

39 hozzászólás a(z) Rookie Tracker bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    nagyon remélem hogy nem áprilisi tréfa

  2. Hblint szerint:

    Én sem vagyok biztos bent, hogy létezik..

  3. xz szerint:

    Ez komoly?

  4. csaba111 penguin szerint:

    láttam montain-ban most ment be a boxbimension-ba gyertek gyorsan!!

  5. Emaa szerint:

    Sztem létezik ha jó EGÓÓÓÓ Barátom zerint a yukin volt

  6. Kicsi Ego szerint:

    Emma! Cóóóóóóóóóóóóóóóók!😀

  7. jega5 szerint:

    ez durva. első olyan keresés ahol lehet h nem létező személyt keresünk

  8. jega5 szerint:

    azt írtam lehet h nem létezik am én bízom benne hogy létezik.

  9. czikoram szerint:

    sztem nem létezik.amúgy az öcsém pingujának minden rookie cucc megvan(unlock)és egy hacckel a nevét és át állitottam rookievá lehet hogy őt láttátok.

  10. jega5 szerint:

    egy angol netoldalon találtam vamit :
    This is a real #1 Rookie
    tracker:

    Status – Online

    Server – Tracking…

    Room – Tracking…

    Last Seen – Abominable

  11. jega5 szerint:

    ebből sztem egyértlművé válna létezése

  12. jega5 szerint:

    gyerekek találtam egy szerver összeomlást.xd naon nagy bug kiírta h member vok

  13. totodaj szerint:

    Szerintem egy tömegtelen helyen lesz.Nem sokan szeretik a tömeget.

  14. Rookie Tracker szerint:

    Megvan a rookie! Mamooth/ box dimension!

  15. Kormi1999 szerint:

    rookiet láttam
    server amboniable
    room: desert dimensioba ment
    TÉNYLEG ÉL!!!

  16. dorli szerint:

    valaki csinál nekem egy tk-s oldalt

  17. csaba111 penguin szerint:

    gyertek láttam beanie server snow forts

  18. mimi17740 szerint:

    megkeresem😦 bár nem nagyon érdekel

  19. mimi17740 szerint:

    milyen szervert találtam! kitörölte a leveleimet és kiírta 30 levelem van de közbe nincs😀

    • vikikee szerint:

      egyszer velem is ez volt,kiírta hogy 36 ÚJ levelem van és amikor beléptem a levelekbe egy levelem sem volt,nem hogy új,még régi se,aztán kiléptem a levelekből és megint 36 új volt és ez így ment tovább amíg ki nem lépetem…

  20. 10balazs10 szerint:

    lol! Grat
    de ez is fake sztemxDDD

  21. Wiiman szerint:

    Nem tréfa!Láttam a hátteret amit oszt!

  22. czikoram szerint:

    ez nem fake ,igazi!én csináltam,amúgy ha fake lenne nem elfordulva csináltam volna hanem szemben.meg akkor a player cardját is lekaptam volna!

  23. mimi17740 szerint:

    Jó lenne megtalálni rookiet
    mert ha cheatelek is akkor kiírja hogy odaadta de nem adta oda úgyhogy keresem keresem

  24. mimi17740 szerint:

    új hírek : új játék , új EPF üzenet új újság

  25. barni szerint:

    az idje 9095

  26. mimi17740 szerint:

    cheateltem de nem adta oda

  27. xz szerint:

    Mammoth/Box Dimension

Vélemény, hozzászólás?

