League of Legends: Töltsd le te is!

Sziasztok!

Bár ez a bejegyzés nem a Cp-vel kapcsolatos, de szerintem egy jó szórakozás, és majd jegyet is lehet termelni vele! A játék neve League of Legends, azaz LoL. Ingyen letölthető, és ezután online játszható.

Regisztráláshoz és letöltéshez katt IDE!

Ha letöltötted, és regisztráltál, már te is tudsz vele játszani! Amennyiben a játék megtetszett, részt vehetsz a nemsokára rendezendő LoL bajnokságra, amelynek a nyertes csapata akár 100 jegyet is kaphat fejenként!

A játék előzetesét itt nézheted meg:

Amennyiben valami problémád, vagy kérdésed van a játékkal kapcsolatban, írj egy kommentet!

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

22 hozzászólás a(z) League of Legends: Töltsd le te is! bejegyzéshez

  1. balib3 szerint:

    Ezzel a játékkal én is játszottam.Tök jó,csak már sajnos nincs a gépen.De most már újra letöltöm.A kedvencem az a kék ruhás kis gnóm varázsló(vagy mi az?)volt.

  2. barni szerint:

    engem is érdekel én is megyek. megtetszett nekem a játék mert valószinű ingyenes wow😉

  3. pingvin22870 szerint:

    mennyi helyet foglal?

  4. barni szerint:

    habár én se töltöm le😦

  5. Nextra szerint:

    Ezen már énis játsztottam de csak azért, mert úgy hívom , hogy LoL😄

  6. Nextra szerint:

    Nincsen rajta angol nyelv?

  7. tamas972 szerint:

    Uh…Bpcs de nem vagyok oda az ijen játékokért:/

  8. Pannyka szerint:

    ez nekem nem teszik

  9. barni szerint:

    letöltöttem de most azt írja ki h unavaiable mit tegyek?

  10. barni szerint:

    pedig még mindig azt írja de miért?

  11. Pannyka szerint:

    Rookie megy a sima dimensióba vagy csak a memberesekbe

  12. kormi1999 szerint:

    én ahogy regizek rákattolok hogy ok és akk fél óráig csak loading….

Vélemény, hozzászólás?

