Ice Breakers Próba: Képek

Sziasztok Pingvinek! 8)

A próbának vége. Kb. 15 percig tartott, de aki ott volt, tudta, hogy még a falak is megrepedtek a nagy zajba, amiről csináltam pár képet(nagyobb méretekért katt a mini képekre).

 

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

17 hozzászólás a(z) Ice Breakers Próba: Képek bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    Ha valaki ott lesz kap jegyet?

  2. specso007 szerint:

    Nem megyek el!😥

  3. Ute888 szerint:

    Én ott leszek.

  4. Ákika18 szerint:

    most jelentkeztem táncosnak ^^

  5. xz szerint:

    Nem kell jelentkezni csak ott lenni???????

  6. My hungary szerint:

    Én mek ha lehetek menedzser.

  7. tamas972 szerint:

    Én jelentkeztem! Ha elfogadod akkor ott leszek😉

  8. Pannyka szerint:

    Gary-től üzit kaptunk

  9. Levi2010 szerint:

    Én nem tudok elmenni😦
    Akkor van a szülinapi bulim😦

  10. Ecda szerint:

    Én ott leszek! Ez egyszer fix!😉

  11. balib3 szerint:

    Hát ezt elfelejtetettem.😦

  12. Nextra szerint:

    Nagyon jó volt!😀

  13. Nextra szerint:

    Mikor jönnek a képek?🙂

  14. Pingvin10203 szerint:

    Ott voltam, mégse kaptam jegyet!=(

Vélemény, hozzászólás?

