1. Hivatalos LoL bajnokság

Sziasztok!😀

Nemrég egy bejegyzésemben említettem, hogy egy játékban lehetséges, hogy egy bajnokságot hirdetünk szép nyereményekért! Nos, eljött az idő, hogy a CP-sek egy másik oldalakról is megmutathassák magukat! A maximum résztvevők száma 8, és 4 vs. 4 elosztásban leszünk ebben az esetben. Én nem játszok, csak figyelek, hogy minden szabályosan működik-e.

A bajnokság csupán 1 meccsből áll, itt dől el minden. A győztes csapat minden tagja fejenként 75 jegyet kap, a vesztes csapat pedig vigaszként 20 jegyet fejenként.

A bajnokság várható időpontja a hónap vége, vagy május eleje.

A játékról leírást, és letöltési linket itt találsz!

Jelentkezni kommentbe lehet, melyben fel kell tünteni a regisztrációs nevet is.

Jelentkezz ITT!

~Hblint

27 hozzászólás a(z) 1. Hivatalos LoL bajnokság bejegyzéshez

  1. Nextra szerint:

    Várom már, úgyis az én csapatom fog nyerni!!!
    Ugye mi választhatjuk ki hogy kivel legyünk? Vagy te Hb?

  2. Nextra szerint:

    Amúgy oONextraOo a nevem.

  3. balib3 szerint:

    Én is jelentkezek.Valószínűleg újat regisztrálok majd.A nevem az lesz ami itt,vagy hasonló.

  4. mimi17740 szerint:

    Jelentkezek. A nevem matyi99

  5. mimi17740 szerint:

    és ki is lépek mert nem akarja letölteni. Ezt a szöveget adja ki : Insufficient disk space to perform the download. 1398 MBytes are required in the destination folder. Please free up some space and retry or select a different folder.

    Úgyhogy én úgy látszik akárhogy is akarok 0 jegyet fogok szerezni mert nem tölti le . És annyira akarok vele játszani.

  6. pingvin22870 szerint:

    ne a hónap végén, 29-én megyek ausztriába

  7. kormi1999 szerint:

    jelizek Kormi1999

  8. Ute888 szerint:

    Én is jelentkezek.:)

  9. pingvin22870 szerint:

    jelentkezek

  10. Pingvin10203 szerint:

    jelentkezek:
    Pingvin10203

  11. KB6299 szerint:

    hát én is jelentkeznék, de nem tudom mit kellene csinálni!!! KB6299

  12. banci szerint:

    nekem meg azt írja ki h unavaliable amikor elindítom az indító képernyőt de énis szeretnék rész venni a versenyen csak így most nem megy.

  13. The Sky szerint:

    Hali! Akinek ezt a szöveget irja le hogy nincs elég hely a lemezen, az a letöltöt probálja torrentel leszedni és mondjuk a D meghajtóba menteni vagy amelyikbe legalább 2GB-i tárhely van! Ennyi a megoldás bye:P

  14. czikoram szerint:

    én is jelentkezek czikoram néven

  15. barni szerint:

    nekem azt irja h unavaiable a betöltő képernyőnél és nemengedi elínditani a játékot mit tegyek?

  16. barni szerint:

    újra instalállom ugyan ez

  17. The Sky szerint:

    Lehet nincs telepitve a memoria kártya programmok,ellenörizd hogy minden programm fentvan-e!

  18. barni szerint:

    ugyértem a server állapot

  19. Bertold11 szerint:

    ki akar engem is ott látni?

  20. Halász Anna szerint:

    Szeretnék jelentkezni! Írjatok fel! Pingvin név: Lilla 100!

  21. Dundirudi szerint:

    en is ott akarok lenni Dundirudi

Vélemény, hozzászólás?

