Norman Swarm Has Been Transformed

Sziasztok Pingvinek!

Megérkezett az új színdarab mégpedig Norman Swarm Has Been Transformed:

(Nagyobb méretért kattints a képekre)

A színpadra a Plaza szobából tudsz teleportálni:

A katalógusban egy rejtett cucc sincs.

Viszont van egy titkos szoba, ahová úgy juthatsz be, ha az óriási kő előtti 5 kijelölt helyen mindegyikén áll egy pingvin.

Ha ez kész és bejutottál a titkos szobába, ott szintén 5 darabot találsz, ezeknél ugyanúgy mindegyiken állnia kell egy pingvinnek, ha ez kész, akkor kinyílik a kincsesláda és megszerezheted a pin-t.

SZÓLJ HOZZÁ!

9 hozzászólás a(z) Norman Swarm Has Been Transformed bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    én nem tudok bejutni pedig ott állnak

  2. Donder6 szerint:

    én sem… pedig ott áll 5 pingvin..

  3. Kitty szerint:

    nekem sikerült!! nagyon sokáig próbálgattam!! a Quartz pin is meg vaaaaan🙂🙂 :)(neekem úgy nyilt ki az a kő hogy nem állt ott senki!)

  4. Adri003 szerint:

    nekem sikerült🙂

  5. Pannyka szerint:

    már nekem is! Táncolni kell.

  6. iworldsky szerint:

    Én egyedül áltam a köveken és átvitt valami dimensioba..
    utána meg 10 percet szarakodtak a pingvinek hogy beáljanak-.-”

  7. kristóf szerint:

    haláli bejutoottam csak kicsit Sz@rakodtunk

  8. vikikee szerint:

    öööö
    ha az alma előtti körbe mész akkor megrágja 1 kukac(x1 pingu),
    ha a virágok előttibe akkor kinyílnak(x2 pingu)
    ha a lapát elöttibe akk meg csöpög a méz(x5 pingu)

  9. ... szerint:

    megvaaaaaaaaaaaaaaaan

Vélemény, hozzászólás?

