2. Rajzverseny-Eredményhirdetés

Sziasztok Pingvinek!😀

Az eredmények közösen átgondolva meglettek!

Az 1. helyet Specsó007-nek adtuk, így ő 90 jegyet nyert!

A 2. helyet nem tudtuk eldönteni, hogy pontosan kié, így holtversenyben pár rajzoló 60 jegyet szerzett. A helyezettek:

  • Dundirudi
  • Gyagyapingu
  • Nudli
  • Pingvin10203

A 3. helyben sem tudtunk nagyon döntést hozni, így pár pingvin itt is holtversenyben szerzett 30 jegyet.

  • Kicsi Ego
  • Vivike
  • Donder6

A 4. hely helyett egy különdíjat szeretnék kihirdetni, amit Czikoram nyert meg, mivel rajza nem úgy néz ki mint az eredeti, de az ábrázolás, és a stílus nagyon szép lett. Az ő markát 45 jegy üti.

A többi rajzoló vigaszként 15 jegyet kapott!

~Hblint

105 hozzászólás a(z) 2. Rajzverseny-Eredményhirdetés bejegyzéshez

  1. Donder6 szerint:

    Örülök neki, hogy megint egy rajzverseny! Én biztos fogok rá rajzolni, de előbb még ma befejezek egy másikat..=)

  2. Dundirudi szerint:

    de ha nagyon akarod a hatteret le lehet rajzolni?

  3. LUCAPINGVIN szerint:

    de a nyeremények azok mik mert nem értem milyen jegyek?
    hova használhatod fel?

  4. Hailey szerint:

    en 2 kepet keszitettem mert sztem minda2 csunya http://wawawanka.files.wordpress.com/2011/04/img_21251.jpg

  5. Milk szerint:

    Kész lett,de nem vagyok valami jó rajzoló:

  6. Kicsi Ego szerint:

    Hogy én mennyire szeretem ezt a versenyt…😄

  7. Kicsi Ego szerint:

    Ittvan..

    KEUSZ.. na…

  8. mimi17740 szerint:

    Ennek nekiesek

  9. dorli szerint:

    ezzel a versennyel csak nyerhetünk.

  10. dorli szerint:

    ez az én képem:

    remélem tetszik ,mert sikeresen átraktam a webkamerával a gépre aztán a paintbe.elmentettem és a képfeltöltésnél feltöltöttem.

  11. Levi2010 szerint:

    Na az enyém is kész, bár nem lett olyan jó!😦

  12. Specso007 szerint:

    Elkészültem🙂 it a link: http://i51.tinypic.com/2ba491.jpg

  13. Mysteryusy szerint:

    Szerintem te vagy a nyertes X_X
    Sőt nem szerintem hanem te vagy!

  14. Dundirudi szerint:

    Specso 007 a te keped tokeletes ez 10*-es

  15. Specso007 szerint:

    köszönöm szépen mindenkinek!😎

  16. csori1997 szerint:

    hogy kell linket csinálni?

  17. vikikee szerint:

    amúgy légyszi legyetek elnézőek a hibáimmal szemben,kezdő rajzoló vagyok és még életemben nem csintam pingut!!!

  18. Danii szerint:

    Elkészültem itt a link😀 http://oi52.tinypic.com/1077vbc.jpg
    Bocsi a szkenner ilyen nagyban vette be és nem sikerült lekicsinyíteni:/

  19. Afy szerint:

    sziasztok
    én is készítettem egyet bár nem vagyok túl jó és csak 11 éves vagyok (korántkezdeni a legjobb xD) de itt a link:

  20. Dundirudi szerint:

    ALIG VAROM A KOVETKEZO VERSENYT (LESZ-E MEKG EBBEN A HONAPBAN)

  21. Specso007 szerint:

    Am, nem azé, de én is csak 11 éves vok…(ápr.30-án leszek 12)
    Viszont: 6 éve járok külön művészeti suliba, és 3 éve jarok a művészi suli mellett Grafikára🙂

  22. Specso007 szerint:

    Az előző rajzom valamiért letörlődött :-s
    Itt az új link: http://i56.tinypic.com/2n9i5js.jpg

  23. Gyagyapingu szerint:

    [IMG]http://i54.tinypic.com/2edwqo7.jpg[/IMG]

  24. Danii szerint:

    Nekem a nővérem rajzolta aki 13 xd

  25. Dundirudi szerint:

    jo nekte en csak 9 vok xD

  26. Dundirudi szerint:

    TIPP: a legszeb (3nyertes) kepet fel lehetne tenni a “kepek” mappaba

  27. Pannyka szerint:

    én 12-vok

  28. Gyagyapingu szerint:

    bocs rosszul adtam meg a html kódot! tényleg bocsi

  29. Gyagyapingu szerint:

    de a ápr. 19, 2011-2:58 du.-írt a jó

  30. vikikee szerint:

    loool
    naon jók lettek a képek…
    …***** jók…😀
    am én majd csütörtökön v pénteken rakom fel…
    …ha nem fér fel ide akk a főoldalra rakom….
    :S
    lol🙂

  31. Nudlii.²°¹¹ szerint:

    specsőőő az 1.
    én biztos h a 2.
    czikoram a 3. bár jó lett rajza de nem azt rajzolta le amit kellett volna : )
    itt ez enyém remélem tetszik :
    http://linkvalidator.net/warn.php?p=aHR0cDovL2tlcGZlbHRvbHRlcy5odS92aWV3LzExMDQxOS9DcF9wX2x5X3phdC5fd3d3LmtlcGZlbHRvbHRlcy5odV8uanBn
    sajnálom hogy homályos de így sikerült 2 pixelessel lekapni .:\ élőben jobban néz ki xd

  32. Nudlii.²°¹¹ szerint:

    13 vagyok ha már mindenki leírta én is :’D

  33. vikikee szerint:

    én májusba leszek 12
    jóóóó messzeee van méééggg……😦 de sebaj…🙂

  34. vikikee szerint:

    remélem lehet majd látni…

  35. Pingvin10203 szerint:

    Itt az én rajzom!:

  36. Worms 4 szerint:

    Bárkinek lehet rajzolni??

  37. Nudlii.²°¹¹ szerint:

    http://kepfeltoltes.hu/view/110420/20110420286_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ez jobb lett inkb ezt nevezem be !!!
    köszi

  38. dagikám szerint:

    Én kezet nem tudok csinálni, úgyhogy szerintem max 15 jegyet tudok venni.

  39. Pingvin10203 szerint:

    Venni?
    Azt kapod, nem veszed ,de nem most mert.:
    Az 1. 90-et, a 2. 60-at, 3. 30-at kap!

  40. Pingvin10203²°¹¹ szerint:

    (XD)

  41. dagikám szerint:

    Itt a rajzom amivel nevezek (és nyerek):file:///C:/Documents%20and%20Settings/L%C3%A1szl%C3%B3/Dokumentumok/K%C3%A9pek/rajz/rajz%20009.jpg

  42. dagikám szerint:

    Bocs, rosszul küldtem be az előbb! Itt van az igazi:

  43. Ninja O Snow szerint:

    Hello! Én is készítettem egy rajzot! Íme: http://i53.tinypic.com/x1liy0.png

  44. Sakustar szerint:

    Íme az én rajzom: http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/hmc-anime-fan/uploads/Pingszi.jpg

    (a kép azért fekete-fehér, mert szinesbe nem tudok jól rajzolni. érdekes eredetű vörös, ill. egyéb foltokért felelősséget nem vállalok😛 )

  45. Pingivn10203 szerint:

    Jó kis rajz!;)

  46. Donder6 szerint:

    Végre elkészült a rajzom, íme:

  47. Kormi1999 szerint:

    ez itt az enyém.:
    sztem nem lett jó annyira

  48. matyix szerint:

    kész a rajzom

  49. Adri003 szerint:

    Azt írtátok hogy 22.-én van a határidő és én mára lettem kész. Miért van már vége??? ez így nem ér!

  50. Adri1213 szerint:

    http://i55.tinypic.com/35hnw5f.jpg itt van a kész rajzom, mára lett kész mert azt hittem hogy ma még be lehet küldeni.Légyszi nézzétek meg. by: Adri1213

  51. Donder6 szerint:

    Köszönöm a helyezést és a jegyet! =)

  52. nudlii.. máshol szerint:

    hát pannyka.. a helyedben nem mondtam vna semmit akit tud az tud -.- ennyi

Vélemény, hozzászólás?

