Sziasztok Pingvinek!

Üdvözlök mindenkit,

A nevem Foldrajz, a Club Penguines oldalak régen ismert szerkesztője vagyok. Eljött az idő, hogy én is csatlakozok ehhez az oldalhoz, amely nézettsége, remélem belépésem után is tovább növekszik. Mivel régen is, most is célom az, hogy segítsek nektek a Club Penguin megértésében. Ezért sok angol tartalom, magyarul is meg fog jelenni az oldalon. A chaten is megtalálhattok, különböző időközönként, hogy feltegyétek kérdéseiteket. Használjátok bátran. Remélem az itt tartózkodásom kellemes lesz és sok új pingvint megismerhetek.

Örülsz, hogy én is csatlakoztam a csapathoz? Szólj hozzá!

Szerk.: Közkívánatra kikerül a könyvtár és a képregények is!

19 hozzászólás a(z) Sziasztok Pingvinek! bejegyzéshez

  1. Blusy888 szerint:

    I love Foldrajz!!!

    Már nagyon vártalak.

    (UI.: néztem az oldalaidat:) )

  2. tamas972 szerint:

    Én igen! Mert a te idődben én nem néztem az oldalt de szeretnélek megismerni😉

  3. icheesexd szerint:

    FOLDGOLYÓ (HUG)😄

  4. Pannyka szerint:

    TE csináltad a Club penguin-es könyvtárat magyarul? Azt nagyon imádtam

  5. balib3 szerint:

    Ha jól tudom,ő csinálta.Remélem hogy ide is fel fog kerülni a könyvtár,meg a képregények.🙂

  6. Pannyka szerint:

    igen, mert azok nagyon jók.

  7. Nextra szerint:

    Egyértelmű nagyon várom!

  8. Gyagyapingu szerint:

    Foldrajz tök jó. hogy megjöttél !!!

  9. Maoam2 szerint:

    kár hogy ittvagy

  10. Hblint szerint:

    Én örülök neki.. xD

  11. Pannyka szerint:

    szerintem buli lesz

  12. Hblint szerint:

    A magyar CP újra régi fényeiben tündököl.😉

  13. Pannyka szerint:

    Réges-régen Földrajz nem Mondo912-vel csinált oldalt? De lehet hogy össze keverem mással.

  14. Maoam2 szerint:

    Áruló! szurjátok le!

Vélemény, hozzászólás?

