Rockhopper Tracker

Az oldalon négyféle tracker közül választhatsz.

1. Saját Tracker

Ezt a trackert én frissítem a saját információm alapján.

Állapot: Online
Utoljára látták: Zipline/Ice Berg [10:01]
Keresés alatt áll…

FRISSÍTÉS!

Ha a nagy tömeg előtt szeretnéd megtalálni, akkor ajánlott gyakran frissíteni az oldalt.

2. Chat

Érdemes benézni ide is, ugyanis gyakran ide előbb írom be a helyét, mint az oldalra!

Az oldal chatjének megnyitásához kattints ide!

3. Kommentek

Amennyiben Rockhoppert megtaláltad, mindenképp írj Kommentet, így a többiek is rátalálhatnak a segítségeddel!

Ha találkozol vele, egy egyedi bélyeggel gazdagodsz:

Rockhopper, most új háttereket osztogat:

A reggeli megtalálás után 10 perccel, ismét meg lett a kalózkapitány a Zipline szerveren, nekem (Foldrajz) köszönhetően! Sikerült csinálnom egy képet, amin Hblint és én is rajta vagyunk, Rockhopperrel együtt!

Még ezen a szerveren elmentünk vele az Icebergre, ahol azt mondta, hogy nem robot!

Kora reggel, amikor az ember azt hiszi, hogy senki nincs fent a CP-n, a chaten az egyik tag, Lily Gaga3 beírta, hogy Rockhopper a Yeti szerveren van, a hajóján. Először nem akartam hinni neki, de aztán mégis megnéztem, és ott volt, szinte egyedül! Így az akkori online emberek simán találkozhattak Rockhopperrel!

A kapitány ezután egészen a Dockig ment.

Bújócskáztunk, majd elköszönt tőlünk, és “jó szeleket” kívánt.

Az Aurora szerveren Rockhoppert először a Cove-on találtam meg, majd végigkísértem egészen a Pizzázóig. A kalóz rajtunk kereste a saját pufiját, aki végig nála volt, mivel sétáltatta!

Elmesélt nekünk egy történetet, ami kb. így hangzott: “Harr, a matrózaimmal az erdőbe akartam menni, hogy megnézzem, hogyan alakul a party, és az egyik béka mellett a talaj olyan furcsa volt, hogy elkezdtem süllyedni.”

Pár képet is csináltam az eseményről.

Hála Foldrajznak, nemrég megtaláltuk az egyik portugál szerveren, a Pizza Fria-n, ahol készítettem pár képet a találkozásról.

Hogyan találd meg?

  • Használd az oldal trackerjét, és frissítsd gyakran!
  • Mindenképp menj fel az oldal chatjére, ugyanis ott előbb kerülnek ki az információk!
  • Ha a szerver nem fullos, és bejutottál valahova, mindenképp igyekezz az adott szobába, mert hamar betelik. Ha már betelt, ne nagyon próbálkozz, inkább várj előtte, hátha kijön oda is!
  • Amennyiben sok pingvin próbálkozik bejutni, egyszer mindenképp próbálkozz te is, hátha szerencséd lesz.
  • Ha sok pingvin van egy szobában, mindenképp nyisd meg az ottlévő pingvinek listáját, és keresd meg Rockhoppert.

  • Ha sikerrel jártál, kattints a Player Cardján lévő dobozra, így egy hátteret is kapsz.

Sok szerencsét a kereséshez!

  

29 hozzászólás a(z) Rockhopper Tracker bejegyzéshez

  1. Attila3333 szerint:

    Rockhopper a hajó alján van! 14:32

  2. Bendusz szerint:

    ha valaki tudna segíteni vagy csak csevegni akar hívja ezt a számot:06305679544😀

  3. Bendusz szerint:

    megvan rockhopper a cristmasban a hajójában gyeretk át gyorsan!!

  4. Bendusz szerint:

    megvaan christams esküszöm

  5. Bendusz szerint:

    nem hiszem el a mammoth mindig fullun van😥

  6. Dundirudi szerint:

    Keresés indul: 17:00

    milyen ido szerint

  7. vikikee szerint:

    öööö
    sziasztok
    most nem ehhez a témához kapcsolódik,de a Ice Brakes menüpontban már nem lehet kommenteket írni…

  8. vikikee szerint:

    áá
    értem🙂

  9. csaba111 penguin szerint:

    rockhopper ascent-ben van a snow forts-nál

  10. csaba111 penguin szerint:

    hogy lehetek ingyen member??

  11. Dundirudi szerint:

    lattam rockhoppert a yetiben a disco elott

  12. cpkrisz007 szerint:

    Én tegnapelőtt arra ébredtem a gépelőtt h kaptam egy bélyeget… Rockhopper ott volt a szobában csak nem láttam😀 xD

  13. Forró szerint:

    Valaki tudja hogy pontosan most hol van Rockhopper???

  14. Ecda szerint:

    Én láttam! Berg/Crow’s Nest! Friss!

  15. Linda78528 szerint:

    Most hol van Rockhopper? És hogy lehetek ingyen membershipes???Nagyon szeretnék az lenni!

  16. angyalkus szerint:

    marshmellow :caffe shop

  17. én szerint:

    sziasztok!herbert üzit küldött!nézzétek meg!

  18. Szabolcs szerint:

    Ha egy szoba full-ba van hogy lehet megnezni a pingvinek listajat?

  19. Dundirudi szerint:

    ROCHOPPER A CLOUDIBAN VAN!!!!! JOJJON MINDENKI!!!!!!!!!

  20. Dundirudi szerint:

    PLUSZ JEGYEKET LEHETE KAPNI HOGYHA MAGMONDOM KI HOL VAN (HIRESSEGEK)NEM EZ AZ ELSO ALKALOM MIKOR TALALKOZOK VELE
    HBLINT77 SZERETNEM HA VISZAJELEZNEL

    KOSZ

  21. Dundirudi szerint:

    bocs az elob roszat toltottem fel

Vélemény, hozzászólás?

