PengMedia™ Előzetes

Sziasztok Pingvinek!😀

Nemrég elkezdtem a PengMedia folytatását, és szeretnék nektek egy előzetest mutatni. Íme:


A második részbe szerepet nyert Ute888, aki szintén benne lesz majd a részben.

Te mit gondolsz a képről?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

9 hozzászólás a(z) PengMedia™ Előzetes bejegyzéshez

  1. Nextra szerint:

    Én nagyon várom :DDDDDDDDDDD

  2. pepe98 szerint:

    Én is várom… amúgy szerintem Hblint77 megtalál egy fehér pufflét és visszaviszi gazdájának😀

  3. Nextra szerint:

    Szerintem Hblint találkozni fog Mondo912-vel és a puffle-jével. (de ez lehetetlen) ×Đ

  4. Sakustar szerint:

    Szerintem elveszti a puffléjét, és őt kell megtalálnia. Vaagy elszabadul egy puffle a boltból, és bosszúból mindenkit befagyaszt, amiért őt senki sem akarta adoptálni xĐ

  5. Lord Serpent szerint:

    Énis várom nagyon, tuti jó lesz🙂

  6. lea szerint:

    leszarva magasról nagyívben…

  7. Pannyka szerint:

    az a puffle Rockhopper új puffle-ja és hb megtalálja

  8. Donder6 szerint:

    Ez jónak igérkezik. *-* Remélem egyszer én is belekerülhetek a képregénybe.. =D

  9. Dani szerint:

    Én nagyon várom!szerintem elvesztí a pufiját de nem bisztos.
    Na mind1 de nagyon várom:)”am az iPodról írom a commented*_*

Vélemény, hozzászólás?

