Új Spy Phone Üzenet

Sziasztok Ügynökök! 8)

Nemrég kaptunk egy üzenetet Dot-tól.


Ez igaz Jet Pack Guy, de azt hiszem, Herbert észrevette, hogy milyen veszélyes a Protobot. Ha segíteni szeretne nekünk, én azt mondom, hogy elfogadjuk.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

7 hozzászólás a(z) Új Spy Phone Üzenet bejegyzéshez

  1. lea szerint:

    hu betojok annyira izgi o.o

  2. balib3 szerint:

    Ez érdekes lesz!Jó hogy elfogadták.Izgalmasabbnak tűnik,mintha elutasítanánk.

  3. Knigth szerint:

    Az új EPF mission a System defender környékén található meg.

  4. angyalkus szerint:

    Help!! unlockoltam a pingvinemnek 1 zöld pufflee-t és egy hajat, mivel 2- cuccot tudtam unlockolni. utánna beléptem a játékba és csak a haj volt meg!4 ez nem csak a “pufle nem látszik de van”- bug hanem még a puffle kilövésnél sem írja ki. a kósot meg felhasználtnak fogja fel, pedig csak 1 cuccot kaptam. mit tegyek? HELP!!! ui: biztos hogy választottam a pufit, mert elneveztem utánna kaptam üzit hogy az “iglodban lessz” -de nem volt.

  5. barni szerint:

    “iglodban lessz”

    várjál még egy picit

Vélemény, hozzászólás?

