Card Jitsu Kód Giveaway

 

Sziasztok Pingvinek!😀

A kódot ismét Laki5628 nyerte, gratulálunk neki!

63 hozzászólás a(z) Card Jitsu Kód Giveaway bejegyzéshez

  1. Danii szerint:

    Nagyon vááárom :D:D

  2. Pannyka szerint:

    várom de nem is olyan régen volt. vagy csak gyorsan megy az idő

  3. mimi17740 szerint:

    Hát most UTOLJÁRA megpróbálom ezt a kódot ha már ez se sikerült a 100-ból akkor biztos többet lesz@rom a giweawayokat

  4. Pannyka szerint:

    amikor rendszeres látogatója volt az oldalnak akkor volt egy card jitsu giweaway aztán egy toy code-s és ost ez lesz a 3.

  5. pingupeti7 szerint:

    Várom! de nyerni nemhiszem hogy nyerek

  6. Kérdező szerint:

    Az “I have a code”-ba kell majd beírni?

  7. Pannyka szerint:

    már 81.000 kattintás. akkor miért nem 80 jegyet kapunk?
    de ajkkor nemsokára kell rendeznünk 100.000 katt party-t vagy az nem lesz megtartva?

  8. Specso007 szerint:

    nem érdekeeeeeeeeeeel!

  9. Knigth szerint:

    Ezt itt a Kezdő lapon láthatjuk?

  10. pepe98 szerint:

    én is várnám… ha nem lenne erdei tábor:/ nah mind 1… sok sikert mindenkinek^^

  11. Yaritm szerint:

    azta! remélem én nyerem!

  12. Afy szerint:

    nem,mert nem leszek gép közelben😦

  13. szb5 szerint:

    én tegnap írtam be egy arany kártya code-t

  14. szb5 szerint:

    ja és 9 simát

  15. iworldsky szerint:

    Hehe,nyerni kéne🙂

  16. Blusy888 szerint:

    Engem nem nagyon érdekel, mert én már 16x voltam Amerikában és mindig vettünk öt csomag Card-Jitsu kártyát és ehhez még vettem három plüsst, szóval nem eléégé sok kódot használtam már fel🙂 Amúgy Hblint,
    te hány éves vagy?

    (UI.: Szerintem ez a legeslegjobb magyar Club Penguines oldal!)

  17. Máté szerint:

    Én is voltam már Amerikában,és és vettem ott magamnak egy csomó plüssöt,mint ahogy te is,Blusy888.
    De ugye tudod,hogy Magyarországon is kaphatók CP-s plüssök a Bambini,és a Gulliver áruházakban.

  18. Blusy888 szerint:

    Tudom, de ott Amerikában sokkal jobb plüssök vannak. Meg amúgy is csak ott tudtuk megvenni a DS- es játékokat (EPF, Herberts Revenge). Amúgy csak azért megyünk ilyen sûrûn Amerikában, mert ott élnek a Manhattani rokonaink.

  19. Sefi96 szerint:

    a francba
    nem lehetne egy héttel később HB?
    osztálykirándulásunk lesz:(

  20. pingupeti7 szerint:

    nem is kell a kod anyira mert pénteken érkezik a fekete és zöld plüs pufflem

  21. ön szerint:

    hogy lehet club penguin-es dolgokat rendelni?

  22. Máté szerint:

    Igazad van Blusy888,szerintem is Amerikában lehet a legjobb CP-s plüssöket venni,de én azért ajánlottam neked,a Bambini és Gulliver áruházat,mivel az közel van.
    Amúgy nekem is lakik egy ismerősöm Amerikában West Havenben (közel New York és Washingtonhoz) Tőle már egy csomó plüssöt kértem.
    A következő plüssömet Június végén fogom megkapni.
    Az Amerika ismerősöm megígérte hogy nyáron egy hétre el mehetek hozzá repülővel Amerikába.
    Nagyon jó lesz!
    Na pá!

  23. Máté szerint:

    Jah..sajnos én se érek rá épp akkor,amikor a Card Jitsu Code Giveaway lesz…:@

  24. Máté szerint:

    A Gulliver http://www.gullivertoys.hu, és a Bambini http://www.bambini.hu áruházakban.

  25. Máté szerint:

    Én Már a Gulliverből,és a Bambiniből is vettem/rendeltem plüssöket!

  26. mateoldala97 szerint:

    Tök jók!😉

  27. Afy szerint:

    tegyétek má át
    1 héttel késöbre
    lécci

  28. vikikee szerint:

    én már nem jövök lázba ezektől🙂 mert fognak itt ülni azért sokén és én am nem vok ilyenben valami gyors😀
    de am ez nagyon jó ötlet h néha ilyeneket teszel ki😀

  29. Dundirudi szerint:

    magyar ido szerint?

  30. Geri20 szerint:

    Hello!
    Meik-be kell beirni az I HAVE BOOK vagy az I HAVE CODE ban? Amugy lehet csinálni pint a:Bolier Room-ban.

  31. Kérdező szerint:

    Nem tudjátok, most a partyn lesz e jelen valamelyik híres pingvin?

  32. Geri20 szerint:

    Hello!
    Köszi Hblint:)!

  33. Geri20 szerint:

    Izgii!!!

  34. barni szerint:

    mingyárt jön…..:)

  35. Kérdező szerint:

    Az online emberek száma rekord már megdőlt🙂

  36. barni szerint:

    :::) jaja nézem mind a 6 szemmemmel xD:::)

  37. barni szerint:

    1-2-3 3 perc!

  38. barni szerint:

    már csak 2

  39. Kérdező szerint:

    bizonybizony:)

  40. ... szerint:


    ajjjmá alig várom

  41. barni szerint:

    az idő tel….

  42. barni szerint:

    AHHHHHH

  43. The Sky szerint:

    Bakker még a szivem dobogott xD

  44. tibcsi12 szerint:

    Sziasztok!Már más beírta…..pedig most gyors voltam

  45. anonym szerint:

    háát még jó, hogy dobog😀

  46. ... szerint:

    nem én voltam

  47. angyalkus szerint:

    Magyarországon kártyát is lehet kapni? amúgy nem csak a bambiniben és a gulliverben lehet kapni , kissebb játékboltokban is a gulliver csak forgalmazza.

  48. Knigth szerint:

    Ki nyerte meg?

  49. tibcsi12 szerint:

    Nah,aki megnyerte gyorsan hozza már a bizonyítékot vagy ha nem nem lesz több ilyen!

  50. Laki5628 szerint:

    Hello!

    THX HB NYERTEM ITT A KÉP:

  51. anonym szerint:

    nem bunda egy kicsit, hogy egy szerkesztő nyerte meg?😀 am nemtom ki rakta rá a képre a kódot, de ha laki, akkor gondolom már pár órája használt a kód😀

  52. Pannyka szerint:

    hogy én ezt hogy elfelejtettem!!…

  53. grakken szerint:

    még mikor lesznek ilyen kódok?

Vélemény, hozzászólás?

