PengMedia™ 2. Epizód 2. Része

Sziasztok Pingvinek!😀

Nemrég már a chaten is említettem, hogy a PengMediával dolgozgatok, és egy kis részt hozzácsatoltam a már meglévőhöz. Kíváncsi lennék a véleményetekre. Íme:

Kérlek titeket, annyira ne siettessetek a munkával, ugyanis csak ez a rövid szösszenet is 86 képkockából állt, amit nem kevés idő összerakni. Aki nem tudná, a hirtelen bejövő kép a Rejtélyes Igazságok című műsorból van kivéve, ahol azt kell eldönteni egy történetről, hogy igaz, vagy hamis.

SZÓLJ HOZZÁ!

 ~Hblint

22 hozzászólás a(z) PengMedia™ 2. Epizód 2. Része bejegyzéshez

  1. bence10000 szerint:

    Király!

  2. bence10000 szerint:

    Ez a történet nagyon is megtörtént érzem a mágikus erőmmel :D!

  3. mimi17740 szerint:

    Na mondom a szöveget . Igaz vagy hamis. Kérem döntsék el és nézzék meg hogy teli takálat van vagy csak egy kitaláció. Kezdjük

    1 történetünkben egy szegény pingvin szerepel és a barátja eltünése és egy másik barátja meglepődése . És egy puffle eltűnése

    A címe a rejtélyek.

    Volt egyszer egy pingvin akinek a barátja szólt hol van rockhopper. De ő lemaradt Rockhopperről. Aztán eltűnt a barátja és előjött egy fehér puffle de azis eltűnt. találkozott egy másik barátjával és megmondta neki hogy ugyanabban a ruhába járnak. Erre megjelent egy nagy kérdőjel és ráesett a barátjára.

    Ön szerint ez IGAZ vagy csak képzeleteink szüleménye?

    Az igazság kiderüüül……

    És ez a sztori……………………………………………………. szerintem csak álmodja az egészet de ez akkor is IGAAAAAZ

    Jól tippelt? Akkor gratulálok nyert egy sportkocsit :DDD

    A mese típusa:Király mese. Én is nézem a relytélyes igazságokat de ma már csak neten mert nem látom a tv-ben

  4. szb5 szerint:

    szerintem igaz velem is történt ilyen.

  5. szb5 szerint:

    szerintem igaz velem is történt ilyeesmi:a barátommal cp-tünk megtaláltuk RH de persze nem szb5-tel!

  6. Borzos 88 szerint:

    Sztem tök jó és igaz a történet🙂

  7. mateoldala97 szerint:

    Nagyon király!!!Szerintem is ez egy igaz történet,és már velem is megtörtént ez az eset.
    (Amúgy mielőtt láttam,hogy elkészült a PengMedia 2.Epizód 2.része,és még a videót nem néztem meg,arra számítottam,hogy én is benne leszek…mivel tudod…de mindegy,így is nagyon király!!!)

  8. Donder6 szerint:

    Szerintem is igaz, és nagyon tetszik! =D

  9. Wiiman szerint:

    Biztos igaz!Vajon miért is?
    Lássuk csak:
    Már szerintem mindenkivel megtörtént hogy chaten egyik barátja megmondta hol van RH,és amire odaér,ő elmegy.Áron lehet hogy azért tűnt el,mert valaki pont kimondta a “bármi áron” szavacskát.Kóbor fehér pufi mindenhol lehet,és mivel a pufik megérthetetlenek,ezért bármikor elmennek(lehet hogy valamitől megijedt).Aztán lehethogy az a sárga pingvin,pont nem látta a pufflet,vagy a puffle másmerre ment(ha többágú az út).Az “ugyanolyan ruha” az pedig igazából is megtörténhet(egyik haverom is pont ugyanakkor ugyanazt a pólót vette fel,mint én) és mivel úgy tudom az a sapi unlockos cucc,ezért a másik pingu is unlockolhotta.Aztán mimi szerint ráesik a kérdőjel(én ezt nem látom benne),de ha igen akkor ez minden mesébe lehet,mivel a mesékben bármi megtörténhet.Még egyről sem hallottam,amiben nincs csodás dolog.Hogyha nem igaz,akkor max.álmodja vagy valami rajongó beküldte,és HB csak kirakta,vagy rosszak voltak a számításaim(őőő,hogyha úgy van értelmezve hogy rendes Club Penguinen,akkor nem mert fehér pufi csak úgy nem bukkanhat elő,csak ha nem mentek vissza az őskorba a CP-sek(mivel Medieval Party van.xD).Tehát ez a hosszú szöveg jelenti hogy megtörténhet!

  10. Wiiman szerint:

    Jah,és mivel a sorozat(ami a TV-ben ment) címe Rejtélyes Igazságok,tehát csak igaz:D

  11. mr csak szerint:

    Valóban megtörtént? Vagy csak a képzelet szüleménye? Megtudják a műsor végén. De addig…

    A pingvin aki legyőzte sensei-t, de a maszk helyett még a fekete öve is eltűnt…

  12. mr csak szerint:

    a telefonon van egy új üzenet

  13. csaba111 penguin szerint:

    Dot felbukkant!!
    breeze:snow forts

  14. lea szerint:

    na jó-.- túl sok komment… Áron lelépett nyilván a fehér pufi mellet meg sztem volt egy másik pingu na ennyi kül igaz csá

  15. balib3 szerint:

    Ez nem történt meg,mivel ezt a történetet HB találta ki.😛

  16. Pannyka szerint:

    VELEM IS VOLT már ilyen

  17. penguinnikHU szerint:

    Ez megtörtént az tuti !!!!!!!!!!!!!!

  18. Proxrunner szerint:

    A Relytélyes Igazságok nagyon jó sorozat, mindig nézem!

  19. ddpingvin szerint:

    szerintem igaz

Vélemény, hozzászólás?

