Új Spy Phone üzenet: Gary-től

Sziasztok Pingvinek!

Az EPF elit ügynökei számára újabb levél érkezett, mégpedig Garytől.

Még mindig semmi. A biztonsági kamerákon nem látunk semmilyen gyanúsat. Legyen résen mindenki.

Herbert szerintem hétfőn támad, a Medieval Party végeztével, mivel a CP hétfőn szokott frissülni péntek mellett.

Ti mit gondoltok? Én már nagyon izgatott vagyok… Vajon mi fog történni?

5 hozzászólás a(z) Új Spy Phone üzenet: Gary-től bejegyzéshez

  1. Máté szerint:

    Én is már nagyon izgulok…nem tudom,hogy mi fog történni,de már nagyon várom…

  2. Pannyka szerint:

    én már régóta gondoltam hogy a party végén fog támadni (mert az olyan mintha akkor támadna) mert olyan jól megcsinálták a medievalt egy csomó fejlesztés meg minden hogy csak úgy nem fogják tönkretenni csak mikor már amúgy is vége lenne

  3. vikikee szerint:

    Király!Már nagyon várom…🙂
    Kíváncsi vagyok,mit tervezett Herbert…😀

  4. lea szerint:

    Hogy mi fog történni? Először beszarunk xD utána herbertet el agyabugyáljuk😛 és seggbe rúgjuk xD utána felrobbantjuk kultzyt és csinálunk belőle vacsorát xDDDD
    Azt meg herbertnek levágjuk a fejét és kitűzzük a fejét a Világítótoronyban mint a Királyi Ház Titkában csak ott nem a világítótoronyra rakták ki a fejét😀

  5. Dundirudi szerint:

    ugy kell segbe ba…uk xD aztan mehet haza

Vélemény, hozzászólás?

