Herbert támad???

Sziasztok Pingvinek!

Ma, nagy meglepetésemre, a Ski Village-ben sétálva, észrevettem, hogy az Everyday Phoning Facility ablakjai töröttek, és minden tiszta roncs.

Ahogy a szobába bementem, egy új szobába vezető átjárót is észrevettem, valamint a szobába hatalmas felfordulás volt.

Ahogy bemész az átjáron, egy szobát kezd el tölteni, ahol ott van Herbert, és egy lávával teli edény, egy céltáblával a közepén.

Egy kis idő után Herbert elkezd beszélni hozzád, a Medieval Partyval kapcsolatban. Ahogy befejezi, és te hozzászólsz, bemutatja az új találmányát, a három, már a Medieval Party-n látott sárkányt, amit ismét le kell győzni.

A legyőzésük most sem különböző, mint magán a partin. A piros sárkányt csak dobáld meg hógolyóval, azzal viszont vigyázz, hogy ne állj oda, ahova épp tüzet okád(előtte kis idővel pirosra vált), mert akkor elölről kell kezdened. A sárga sárkány legyőzéséhez vedd fel azt a páncélt, amit a partin kaphattál, és simán állj oda, ahova épp lőni akar. A kék sárkány legyőzéséhez pedig a fejette lévő üstöt kell hógolyóval eltalálni, pont akkor, amikor ott van, és láva van bent.

Ha legyőzted a három sárkányt, kapsz egy kitűzőt, három EPF medált, és egy bútort az igludba.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

51 hozzászólás a(z) Herbert támad??? bejegyzéshez

  1. icheesexd szerint:

    ezt én mondtam h megtaláltam basszus itt mondtam a chaten h nem szóltatok h van új szoba… ._. amúgy szerintem ez lesz a gyakorló vagy kiképző szoba sőt tuti amúgy 1. komment…xD

  2. pingupeti7 szerint:

    kár hogy még bugos

  3. barni szerint:

    örülj herbert örülj csak sokáig….

  4. szb5 szerint:

    lézer pajzs 3000 minek van?

  5. Foldrajz szerint:

    Bugos, majd a Cp kijavítja, 1-2 óra…

  6. mr csak szerint:

    dobálom Herbert arcát, mint állat (pingvin), de át megy rajta😦 Lehet, hogy Herbert meghalt és csak egy kísértet?🙂🙂

  7. Wiiman szerint:

    Ki találta el azt a izét?És mi történt ha igen?

  8. bmx222 szerint:

    Próbáljátok portugál nyelven azon működött nekem tök jó😀

  9. macska szerint:

    a kis… átvert minket!!! és betörte az ablakokat!!! ki fogja fizetni!!!XD

  10. macska szerint:

    MÜKSZIK!!!!!

  11. barni szerint:

    nah a pajzsot 100% gary találta fel😉

  12. barni szerint:

    ugy vam egy elöbbi post amiben volt egy kép…

    amiben az ég színe ugyanaz vagyis sok esély van rá hogy ez is amolyan “medeival party-s” lesz csak vesztéssel a cauldron 3000 meg a fegyver lesz a sárkányok ellen de mivel klutzy kezében csavarkulcs volt ezért turbósak lesznek és a LÁVA lesz a táplálékuk mert a kéket nem lehetet látni

  13. Pannyka szerint:

    Végre herbert támadott! Azt hittem soha sem fogja megtenni.

  14. YUKINO ICHEESE AKÁRMI SULIBAN VOK szerint:

    UJ SPY PHONE ÜZENET

  15. csaba111 penguin szerint:

    itt a vég!!
    itt már az ima sem segít
    (idézet:simpson család)

  16. pingupeti7 szerint:

    az uj pinröl tudni valamit?

    • Dundirudi szerint:

      igen azt en is lattam de latszik hogy jan.01-en volt szerezve
      en meg lattam egy jelvenyt”egy piros fogkefet”amit csak memberek tudtak megszerezni

      aztan meg adom

  17. Yet Pack Guy szerint:

    Pingupeti7: Ha “roncsolódott” az összes sárkány akkor azok elmennek és megkapod ezt a pint! Csak győzd le őket😉

  18. Pannyka szerint:

    én még most sem tudok csinálni semmit

  19. Knigth15 szerint:

    Csekket vagy számlára kérjük az üvegek árát😄 A biztosítonk nem fizeti!

    Más részből szerintem az a member pingvineknek van.

  20. mimi17740 szerint:

    Nekem nincas pajzs. Szerintem a lézer pajzsra kell rálipni akkor😀

  21. mimi17740 szerint:

    HERBERT !!! Nem 1 forint volt az az ablak! ha legyőzlek a dupláját fizeted😀

  22. mimi17740 szerint:

    NEM jó nem szól hozzám

  23. mimi17740 szerint:

    ELEGEM CVAN! FOLYTON AKADOZIK !!! ÍGY HOGY JÁTSZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Da2x szerint:

    Gondolom ezt csak a memberek tudják megcsinálni, hisz aki nem az, az nem szerezhetett ruhát.

  25. angyalkus szerint:

    én nem vok member , herbert csak rám néz és nem csinál semmit . ez bug ,vagy nem műkszik nem membereseknél ?

  26. mimi17740 szerint:

    legyőztem😀 de semilyen bútort nem adott az igloomba

  27. tams972 szerint:

    Nekem sem megy ;(!!!

  28. tams972 szerint:

    Ja már megy! Csak azt mondjátok meg hogy mit mond Herbert!?

  29. Ellusnor szerint:

    nem kezd el beszéni..!

  30. Doma szerint:

    gondoltam hogy csak memberek nek lesz tejjes a quest…mert kel a pancel partyrol.

  31. totodaj szerint:

    ez csak tagoknak megy????????

  32. pingupeti7 szerint:

    a buto az tagoknak van?

  33. csaba111 penguin szerint:

    pontosan mennyi idő?

  34. Dundirudi szerint:

    csak membereknek

  35. miki szerint:

    member vagyok de nem megy!!!!!!!!!!!!!!

  36. angyalkus szerint:

    Help! nekem HIHETETLENÜL lassú, pedig a grafika is a leggyengébbre van állítva, hogy gyorsabb legyen😦 mégse tudom megszerezni. pedig csak a kék sárkány van hátra mindig. valaki tudna 1 cheatot amivel meg lehet szerezni🙂 ? pls help

  37. Szabina szerint:

    Szia!
    nekem olyan volt,hogy legyőztem a többiekkel őket,megkaptam a jutalmat és később amikor visszamentem 2 herbert volt,az egyik a sárgában,a másik meg a pirosban.
    mind a kettő támadott,és ezért nem tudtam mit csinálni,eltalált a piros és kiléptetett a szobából..
    Nagyon furcsa volt.

  38. ddpingvin szerint:

    Hé hblint, tök jó volt a parti meg még sok más!
    Legyőztem a hydra-bot-ot és megkaptam a cuccokat.
    Király!!!!!:DDDDDDDD
    Mikor írsz majd az adventure partiról mert én nagyon várom!!!!!!!!!!!!Lécci majd írj róla!

Vélemény, hozzászólás?

