Szuper Exkluzív: Új Card-Jitsu

Sziasztok, Pingvinek!

Ma az SWF fájlok kutatása közben találtam egy érdekes dolgot, amit veletek is szeretnék megosztani, mégpedig új Card-Jitsu cuccok jelentek meg (de még nem elérhető/nem látható):

Helmet of Shadows

Midnight Mask

Nightfall Coat

Shade Sandals

Ha egy pingvin viseli, akkor körülbelül így fog kinézni:

Így fog kinézni az Amulet-be kapható kő:

és az Amulet-ben:

Dojo szobában pedig itt lesz látható:

Persze vannak speciális mozdulatok is amit ide raktam fel:
Első: http://www.swfcabin.com/swf-files/1307006317.swf

Második: http://www.swfcabin.com/swf-files/1307006392.swf

Ezek szerint nem sokára új Card-Jitsu fog megjelenni mégpedig Card-Jitsu Snow előtt! Szerinted mi lesz a játék neve? Lesz új pakli?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Laki5628

25 hozzászólás a(z) Szuper Exkluzív: Új Card-Jitsu bejegyzéshez

  1. Kormi1999 szerint:

    ez nagyon durva:D remélem tényleg lesz ilyen

    • Johnf753 szerint:

      with people like one to grant visibly all of that numerous populaces would am inflicted with sold for electronic ebook to create selected jumps in favor of their unique terminate, mainly right away ebffdkddgdcg

  2. Bertold11 szerint:

    Nekem olyan ötletem van hogy ezlenne az a Ninja O Darkos akármi csak az a baj hogy ijen nevű jűtákos már láétezik :S ám itt remélem nem sensei lessz hanem vki akárki

  3. novejio szerint:

    hogy kelll megnezni az SWF fajlokat????????????/

  4. alex591cp szerint:

    hogy kelll megnezni az SWF fajlokat????????????

  5. matyix szerint:

    Dark Jitsu nekem tetszik ez a név

  6. barni szerint:

    Szerintem meg Shadow Card Jitsu lesz

  7. alex591cp szerint:

    hogy kelll megnezni az SWF fajlokat?????????????????????

  8. Wiiman szerint:

    Vagy Black vagy Shadow vagy Dark.Hogyha meg lesz,akkor is csak 2012-ben,mivel idén a Snow lesz.Amúgy uncsi mozgások lesznek,mivel az egyik eltűnik(mint mindegyiknél) és a másik is olyasmi!

  9. mr csak szerint:

    Rémélem nem csak membereknek fog szólni. Amúgy szerintem a Card Jitsu snow az Halloween uttán fog megjelenni (3-ból 3 Card Jitsu ekkor jelent meg)

  10. Groudon king szerint:

    ha már a card jitsu water és fire memberes,akk ez is az lesz.

  11. mimi17740 szerint:

    Jujj de jó lesz bár membereknek lesz😦 Am most taliztam a hblintel. Már ez a harmadik :DÉs az új party neve music jam party 2011

    Egy csomó olyan cucc van a katalógusban amit sztem hblint most rak ki😀

  12. angyalkus szerint:

    Card jitsu föld ? esetelg szén?🙂

  13. Viltord szerint:

    Hehe, érdekes dolog. Nem hittem volna, hogy a középső részét is bele fogják venni. Nyilván ilyen öltözetű Sensei is lesz majd. Ha megtalálhatók már a szerveren SWF fájlokban is, akkor tuti, hogy készülnek a publikálására. Ám az valószínűleg még odébb van, hisz fejlesztik még, amihez idő kell. Eddig mindig minden év Novemberétől jelentek meg az új nindzsa stílusok a Halloween parti után. Tehát most is így lesz valószínűleg, nem hinném, hogy nyáron publikálják csak azért, mert már néhány fájlt elkészítettek, feltettek ezzel kapcsolatban. Szerintem nagy valószínűséggel Card-Jitsu Rock (Szikla) lesz a neve, vagy Card-Jitsu Stone (Kő). Hisz az a szürke ott középen egy sötétszürke kő, másra nem nagyon hasonlít. Nem hinném, hogy Dark lesz a neve, mert az alap nindzsa member cuccok is épp elég sötétek, szinte feketék.

    • Foldrajz szerint:

      Te tényleg Viltord vagy? Tök jó lenne chaten is beszélni veled.🙂

      • Viltord szerint:

        Igen Foldrajz, én vagyok az tényleg az igazi Viltord. Nem értem miért kérdezed, azt hittem rám ismersz. Mostanában hónapok óta ritkábban CP-zek, de persze nem utáltam meg én nem feledkeztem el róla. Egyrészt más weboldalon gyakrabban vagyok fent régóta, másrészt mással is játszom újra a gépemen. Chat-ekre nem hinném, hogy menni fogok, már nagyon régóta nem teszem, sajnálom! A CP-s oldalamat meg néha azért frissítettem, ha gondolod, nézd meg. Na persze nem célom itt reklámozni, ezért nem írtam ide konkrétan a címét és nem is fogom.

  14. ddpingvin szerint:

    Hé Laki!Hello nekem nagyon de nagyon de nagyon tetszik
    ez a cucc!Ja és kössz az információt!!

  15. ddpingvin szerint:

    HÉ tényleg!!!!Lesz világvége party is?
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  16. hogy lehet hó car-jicu és ha valamit el rótótam akor azért mert 8 éves vagyok térjűk át a club penguin hát ha van car-jicu tűz meg víz akor hogy lehc hó

  17. Johnd304 szerint:

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me. I’m looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it! gcegdefgfdae

  18. Johnk522 szerint:

    I really like your writing style, good information, regards for putting up feeeedefekee

Vélemény, hozzászólás?

