100.000 Kattintás!

Sziasztok Pingvinek!😀

Ma este az oldalamat böngészve nagy meglepődésemre észrevettem, hogy elértük a kerek 100.000 kattintást!

Egyúttal szeretném megköszönni minden látogatónknak, hogy a mi oldalunkat választotta, és hogy én ezt megháláljam, hamarosan egy party-t rendezek, ahol minden egyes résztvevő 15 jeggyel gazdagodik! A party nagy valószínűséggel egyidőben lesz a Music Jam party-val is.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

25 hozzászólás a(z) 100.000 Kattintás! bejegyzéshez

  1. Pannyka szerint:

    miért csak 15 jegy?😦

  2. kis bárány szerint:

    De jóóóó! Én minden party-t úgy várok! Szerintem amugy a partikon nem csak a jegy fontos.

  3. Jhonny444 szerint:

    hello Hblint!

    én még új vok itt de, nagyon kafa a honlap(már napok óta ezt nézegetem amióta megtaláltam xD) grat hozzá;)

  4. Milk szerint:

    Nagyon várom már azt a partit! Remélem ugyanolyan jó lesz mint amit Medieval partin rendeztetek!

  5. szb5 szerint:

    az én pingum most egyéves!nagyon várom partit bár m.parti nemrég volt… …de mindegy várom!!!!!!!4

  6. Dani szerint:

    Az én pingum már 4éves🙂

  7. Nano 342 szerint:

    az enyem 2 es fel

  8. Dundirudi szerint:

    ez megint olyan lesz mint a multkori megigersz valamit asztan semmmi(jegyek) a multor is ott voltam de semmi

  9. Kiba778 szerint:

    Hali! Hblint én mindenképpen ott leszek a partin!😉 Egyébként az én pingum most volt 5 éves!😀

  10. mimi17740 szerint:

    jujj de várom😀 De am én nekem nem is adtad oda a 70 jegyet és bizonyíték hogy még barátnak is jelöltelek úgyhogy ha nem hiszed nézd meg😛 És a kommentben is írtam hogy ott vok. Számomra ha a 70 jegyet nem írod be akkor ez csak átverés lehet az én szem szögömből.

    képen nincs de ha nem is néznéf meg a barát listát ami bizonyíték akkor majd én valahogy próbálok képet küldeni😀

    És egyszer a party után még az igloodban is jártam.

    Na elfáradt a kezem sziasztok😀

  11. Kitty szerint:

    Én még mindig nem kaptam meg a múltkori 70 jegyemet!!! 😦 Légyszii irjátok be nekem Gumihugi névre előre is köszi!!!!🙂🙂

  12. mr csak szerint:

    Nekem mindegy hány jegyet kapok ha el tudok menni. Lehet, hogy ne vasárnap legyen (az nekem nem jó)?

  13. Da2x szerint:

    Esküszöm, jobb lenne ha nem is lenne jegy. Mennek utánna ( sőt még a party alatt is ), hogy ADJÁL JEGYEEEEET! Lehet, hogy csak engem nem mozgat meg ennyire ez a dolog, de akkor is… furcsa az emberek hozzáállása:)

    • balib3 szerint:

      Nekem testszik ez a jegy osztás,de nem értem hogy miért nem lehet várni a party végéig.Egyesek már party alatt ott mérgelődtek,hogy HB nem írja be a jegyeket.Jó hogy nem, hiszen csak akkor indult be a party.Na meg LEHET hogy olyanok is vannak akik csak a jegyre mennek.

      • Da2x szerint:

        Persze énse vágtam a múltkor, hogy party közben miért az a legfontosabb, hogy most kivan-e írva az a 70 jegy. Mintha most annyival előrébb lenne, ha tegyük fel félnappal hamarabb kapják meg. Na de mindegy :DD

  14. prímerpatron szerint:

    Mik ezek a jegyek? nem értek semmit…

  15. Bertold11 szerint:

    Sziasztok! Észrevetem már valamit! gondolom már többen is! Sokan csak a jegyért követitek hb-t? Ha ő nemlenne és nem írna híreket ti egy kis senki háziak lennétek örüljetek hogymég ijenis van!

Vélemény, hozzászólás?

