Super Exclusive: Blackout, Shadow Ninják??

Sziasztok Pingvinek!😀

Mint tudjátok, nemrég Laki5628 közzétett egy bejegyzést a hamarosan érkező Shadow Ninja ruhákról. A régi bejegyzés megtekintéséhez kattints ide!

Nos, van egy teóriám ezzel kapcsolatban. Mint tudjátok, Herbert és Klutzy elmenekül az előző támadás helyszínéről, mióta legyőztük, tehát bármit megtehet. Lehet, hogy a ninjáknak köze lesz a sötétséghez, amit az exkluzív előretekintésben is láthatunk, Blackout Party néven.

Az is meglehet, hogy ismét ingyencucc lesz az éjjellátó szemüveg, mint a tavalyi halloween partin.

Mégegy lehetőség is előfordulhat, miszerint a Ninják a Dojo feletti sötét felhő környékén lesznek megtalálhatók!

Egyéb: A Club Penguin közzétett egy képet a Júniusi előzetesekről.

Az első képen valószínű az új Music Jamos ruhák vannak, a fentin az új Dojo, a jobb oldalin pedig egy Music Jamos dekoráció.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

16 hozzászólás a(z) Super Exclusive: Blackout, Shadow Ninják?? bejegyzéshez

  1. kis bárány szerint:

    Ez nagyon király! Nagyon kíváncsi vagyok rá hogy milyen lesz és a ruha is jó!!!

  2. ddpingvin szerint:

    Szerintem azért van ott az a felhő mert ott van a water dojo
    de amugy jó elmélet!

  3. pingvin22870 szerint:

    clubpenguinv-én már a ruhát is meglehet szereznii

  4. szb5 szerint:

    balckout azért lesz mert herbert felrobbantja a lighthause-t(vagy valami ilyesmi)emlékszetek a táblázatra?habár nem hinném ,hogy ebben az évben lesz.

  5. mimi17740 szerint:

    A bizonyos Blackout party ebben a nyárban lesz ( ha tényleg lesz)! Elékeztek Herbert üzenetére? A világító tornyot fogja felrobbantani ami miatt sötétség lesz a club penguinen míg nem építik fel. És pont lehet hogy halloween partykor lesz ilyen ( mindig más miatt van halloween party másik ok:minden fajtájú dojo halloween partykor kezdődőt el építkezni :D).

    ÚGYHOGY VAN EZEN A NYÁRON VAGY HALLOWEEN PARTYKOR!

  6. szb5 szerint:

    én is ezt íram!!!

  7. szb5 szerint:

    akarom írni:ÉN IS EZT ÍRTAM!!!!

  8. Pannyka szerint:

    szerintem az első képen új treasure book lesz

  9. Groudon king szerint:

    szerintem a térképet felújítják vagy ilyesmi mert az a dojo valóságosabban
    szebben néz ki mint a mostani térképen

  10. grakken szerint:

    Ti memberesek vagytok?

  11. Pannyka szerint:

    a térkép amúgy is megváltozik. láttam róla képet a pingvinclub oldalán

  12. cpdorli szerint:

    tudjátok, én megelőztelek titeket😄.nekem már megvan a kő.ha nem hiszite,…
    REKLÁM

  13. balib3 szerint:

    Az első képen az új Penguin band ruha van.

Vélemény, hozzászólás?

