HbStore, Egyebek…

Sziasztok Pingvinek!😀

Bizonyára ti is szeretnétek sok jegyet gyűjteni, és beváltani őket különböző nyereményekre. Nos, az oldal ötleteket vár különböző nyereményekre, amiket jegyekért lehetne kapni. Az ötleteket kommentbe várjuk, és a legjobbakat kirakjuk a menüpontban is, és jegyekkel jutalmazzuk.

Egyéb jegyszerzési lehetőség is lehet, ha regiszrálsz a League of Legends nevű online játékra az itteni linken keresztül, és eléred az 5. szintet. Ha ezt megteszed, azonnal 25 jegy üti a markod. Regisztrációhoz kattints IDE!

A listának még mindig nincs vége, mivel hamarosan itt a Music Jam, és az oldal ismét egy trackert fog kitenni, aki elmondja a hírességek helyét kommentbe, vagy chaten, 10 jegy lesz a jutalma.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

29 hozzászólás a(z) HbStore, Egyebek… bejegyzéshez

  1. balib3 szerint:

    Aki már előbb elérte az 5. szintet ,az is kap jegyet nem?

  2. Afy szerint:

    nem lehet valami kisebb játék mert lassú a net és ezt amíg letölteném addig eltelne 3 hónap

  3. Milk szerint:

    Arra gondoltam, hogy day-t lehetne kapni jegyért cserébe.

  4. vikikee szerint:

    szerintem x jegyért lehetne kapni 1 powert😀

  5. zioblogja szerint:

    Írhatna egy bejegyzést a honlapodon vagy felvennéd segéd szerkesztőnek!

  6. lolman0012 szerint:

    Szerintem legyen olyan, hogy pingvin öltöztetési verseny.

  7. Milk szerint:

    Valahány jegyért aláírás képet😀

  8. Milk szerint:

    Aláírás képet jegyért😀

  9. Dani szerint:

    Lehetne chatháttér.

  10. lucapingvin szerint:

    mi lenne ha X jegyet gyűjtesz és te (hbálint ) ha meg tudod csinálni találkoztass rockhopperrel vagy valami híres pingvinnel nekem ez jutott az eszembe

  11. Jempli szerint:

    Szerintem mondjuk X jegyért kaphatnánk 10 darab igazi Disney-es Card-Jitsu kártyát😀

  12. mimi17740 szerint:

    Töltsem le a League of Legendset???? Akkor kérem hblint urat hogy javítsa mega a gépem hogy ne legyen 1 év a letöltési idő😛 De am pl 1000 jegyért 1 igazi plüss pingvint unlock kód nélkül.

  13. angyalkus szerint:

    A parent mailben 500 coins ingyen!! a kód :JUNNLR11
    irjátok az i have code-ba

  14. mimi17740 szerint:

    meg még napi jegy sorsolás aki az 1-ső lesz kap 5 jegyet

  15. czikoram szerint:

    nem azért de ezt én találtam ki!vagyis kicsit át alakitottad mert te csak a hbstorehoz kérsz ötleteket!mondjuk nekem mind1 mert ez olyan alap dolog.de egy commentet irhattál volna vagy chaten megkérdezni……

  16. czikoram szerint:

    mondjuk most jó kedvem van úgyhogy mind1

  17. Asd Angel szerint:

    X jegyért oldal szerkesztö 1 honapig? Vagy mondjuk, 250 jegyért chat hátér , 50 jegyért aláirás kép,300 jegyért csinálsz neki egy egyedi játékot..
    nekem ezek lenne az ötleteim!
    Bye:Asd Angel

    • lucapingvin szerint:

      ezek nagyon jók eget értek mondjuk ott a 300 jegy kicsit kevés lenne a játék csináláshoz ott szentem úgy 700-800 jegy

  18. lucapingvin szerint:

    szentem az is jó hohyha összegyüjtessz 1250 jegyet és kapsz egy páfült a játékban !?

  19. Donder6 szerint:

    Esetleg rendezhetnénk pingvin szépségversenyt! =) Adott témában kell felöltöztetni a pingvint és mit tudom én, az első 3 kap jegyet. Vagy ilyesmi. =) A példa kedvéért egy téma: nyár
    És így tovább…

  20. Wiiman szerint:

    fan képekért,animációkért,vagy videókért vagy ha beleteszi valaki az animációjába,azért is lehetne jegy

  21. Knigth15 szerint:

    n most telepítem!🙂

  22. Knigth15 szerint:

    Vagy 100 jegyért(ha Hb vagy Foldrajz megtalálja)elmondhatja hogy holvan a híresség

  23. Knigth15 szerint:

    Vagy 100 jegyért(ha Hb vagy Foldrajz megtalálja)elmondhatja hogy holvan egy híresség

  24. macska szerint:

    mondjuk az h akinek megvan a reklám blogrollon annak lehetne vennie jogot reklámra a chaton

  25. Titok szerint:

    Én Jelenkeznék SilPin28 néven

Vélemény, hozzászólás?

