HbGame 1.02

Sziasztok Pingvinek!😀

A játék új verziójának eddig nem akartam egy bejegyzést szentelni, de most mégis megtettem, ugyanis a chaten egy Jempli nevű játékos megcsinálta nekem az 1.02-es verziót, teljesen máshogy, rajzolt háttérrel, és rengeteg funkcióval!


Nekem nagyon tetszett a munkája, ezért sok jegyet, és admin rangot is adtam neki a chatemen. A játékot meg tudod tekinteni a HbGame menüpontban.

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

9 hozzászólás a(z) HbGame 1.02 bejegyzéshez

  1. Nano 342 szerint:

    szerintem jo a jatek

  2. vikikee szerint:

    😀 Jempli nagyon cool lett😀

  3. tamas972 szerint:

    nagyon nagyon jó(lesz)!

  4. Pannyka szerint:

    nekem nagyon tetszik

  5. elitegrox szerint:

    Jaj de szar bug. Színválasztásnál hülyeséget írtam be és ninja lettem… Fail

    • Jempli szerint:

      Majd a nagy eszeddel kijavítod😉 Én sem tehetek róla, ez azért van mert a legutóbbi frissítésnél utoljára ninjára volt rakva… Amúgy akkor leszel ninja, ha azt írod be színválasztásnál, hogy ninja

  6. xsuperkick szerint:

    Kafa lett! Cool vagy Jempli

Vélemény, hozzászólás?

