Music Jam videó

Sziasztok!

Új promociós videó jelent meg happy77 youtube profilján. Lehet belőlük egészen érdekes képeket szemezgetni, például, hogy hogyan fog kinézni az új Penguin Band játék közben.

Én már alig várom a partit. Na és te?

2 hozzászólás a(z) Music Jam videó bejegyzéshez

  1. Knigth15 szerint:

    Nagyon jó a vidi!Jól néz így ki a penguin banda a videoból elnézve!

  2. Denes szerint:

    Hello foldrajz és hblint talán még emlékeztek rám nekem is volt komolyabb honlapom benyacska utáni 1 évben nem hittem hogy valaki folytatja a honlap szerkesztést miután a mondo oldala bezárt és te hblint csak úgy vissza tértél azt hittem soha többé nem hallok rólad miután csak úgy eltüntél a hbcs-ről hihetetlen hogy maradtak a régi jó közösségből és nagyon jó hogy ti itt vagytok és ezt még mindig folytatjátok kössz hblint kössz földrajz!Ja és bocs hblint azokért amiket rólad mondtam a Mondo,hblint ellenségeskedés közbe!

    Denes

Vélemény, hozzászólás?

