Penguin Band Koncerten!

Sziasztok Pingvinek!😀

Happy77 videóját átvizsgálva észrevettem, hogy körülbelül a felénél megmutatja a Penguin Bandot, hogyan zenélnek együtt! Íme a kép, kinagyítva:


Nekem nagyon tetszik ez a kinézetük, és remélem, hogy élőben is megnézhetem majd őket!

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

13 hozzászólás a(z) Penguin Band Koncerten! bejegyzéshez

  1. grakken szerint:

    sztem se jók a ruhák főleg frankyé.

    ~Zsoldos001

  2. Milk szerint:

    Én is remélem hogy találkozhatok velük élőben😀 Szerintem G-Billy és Stompin Bob ruhája néz ki a legjobban.

  3. grakken szerint:

    zsoldos te az n nevemben írsz?látom hogy odaírtad ~zsoldos. ilyenkor lécci jelentkezz ki.
    amúgy nekem a dobos tetszik a legjobban!!!

  4. Nex102 szerint:

    Hoppá, nem ney102, hanem nex102 vagyok. bocsi.

  5. Nex102 szerint:

    kedves, Hblint, szeretném felajánlani, hogy legyünk társoldalak. a weboldalam: REKLÁM mi a válaszod?

  6. barni szerint:

    ha jobban megnézük a képet akkor lehet látni hogy az ice berget meg fogják hosszabítani😉 vagyis hát én még nem voltam music jam partyn de több mint fél éve játszok

  7. vikikee szerint:

    én már nagyon várom a partyt ^^
    Ti is?😀

  8. szb5 szerint:

    bob volt a kedvencem őszintén szólva nem nagyon tetszik ez a csere.franky viszont nagyon teszik!mert a zongora fájták a kedvenceim.az a sejtésem,hogy ez egy új banda .biztos a régit nyugdíjba küldték.4 napig voltam bajor országba mennyi új dolog történt közbe!

  9. dorli szerint:

    hblint!

    megkérdezem öntől hajlandó-e a társoldalam lenni.cserébe folytatom a hbgame
    -et.

    specsó!

    mint az oldalam főszerkesztője felkérlek arra, hogy legyél az oldalam designere.
    ezeket csinálhatnád:

    aláírásképek, bannerek, fejlécek, bejegyzések és a dorland képei.
    a jelszót email-ben közvetíteném.

  10. ddpingvin szerint:

    aha ó lenne

Vélemény, hozzászólás?

