Super Exclusive: Card Jitsu Water Second Wave!

Sziasztok Pingvinek!😀

Ma az egyik barátom egy CP-s üzletben vett vadonatúj kiadású Card Jitsu Water Second Wave nevű kártyákat. Íme a kép:

Egy kódot is kaptam tőle, amit unlockolva 6 kártyát adott, és miután beléptem a kártyákat megnézni, mind feketék voltak, és töltés jel volt rajtuk, egy felkiáltójellel:

A videó az unlockolásról:


Kipróbáltam, és a játékban sem működtek. Azt gondolom, hogy ezeknek a kártyáknak közük lehet a Shadow Ninjákhoz:

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

35 hozzászólás a(z) Super Exclusive: Card Jitsu Water Second Wave! bejegyzéshez

  1. Đani szerint:

    Nagyon kemény😀 Szerintem a card-jitsu shadow-hoz a játék kártyái:D

  2. janadika123 szerint:

    nagyon király szernitem a fekete ruhákhoz tartozik az ügy.De hb tarsd résen a szemed xd

  3. general96 szerint:

    Elég fura h nem voltak jók :S

  4. Da2x szerint:

    Énse értem, hogy ha még be sincs “üzemelve” CP-n ez a ninjás dolog, akkor miért átusítanak már ezekkel a kódokkal ellátott termékeket.

  5. Đani szerint:

    Ha már megy a játék akkor használhatod

  6. mimi17740 szerint:

    nem érdekl most tiszta ideges vok meg amúgy is örülhetsz neki hogy neked lesznek shadow kártyáid nekem meg még rendes se lesz

  7. mr csak szerint:

    szerintem egész egyszerűen új kártyatípuson dolgoznak, és még nincs kész, de a kódot már árulják. Amúgy meg minek nézegessük ahogy beírsz egy kódot?

  8. csaba111 penguin szerint:

    melyik városban van cp-s bolt?????

  9. csaba111 penguin szerint:

    na ne má,, az alföldön nincs??

  10. mimi17740 szerint:

    egyik haverom rendelt egy lila pufflet és jó . De amúgy szerintem az összes regió játékáruházban lehet kapni😀

  11. mimi17740 szerint:

    http://www.shopmania.hu/shopping.html?q=club+pingvin

    itt lehet plüs pufflet venni meg egyebeket ( a pufflekból : narancs, rózsaszín :D) Még azon gondolkodom hogy narancs pufflet vagy egy pingvint😀

  12. angyalkus szerint:

    Cp bolt konkrétan nincs is . amerikában meg londonban is disney boltban meg játék boltban árulják

  13. mimi17740 szerint:

    ez van és kész . amúgy is én már találtam egy másik honlapot amin lila pufflet fogok rendelni. és ez nem drága.

  14. grakken szerint:

    HB miközben a féyképet csináltad írtak neked az EPF!
    ott van a képen csörög a telcsid!

  15. Wiiman szerint:

    Én elhiszem,de amúgyis akinek nincs esélye ilyet kapni,annak nagyon rossz érzés!2010 óta játszom a játékot(több mint egy éve) és még egyszer se volt esélyem kódot kapni!

  16. barni szerint:

    Wiiman más valaki meg már 3-4-5-6 éve

  17. IHM szerint:

    Hblint rikko kérdezi h átköhet e ide Nézni az oldaalt és h felmehet e a xatotokra.
    Megengeditek neki??

  18. helló szerint:

    hogy van Hb neked annyi kártyád?? nekem alig van néhány!

  19. Jempli szerint:

    Ilyen barátok nekem is kellenénmek xD

  20. Ecda szerint:

    Ez nagyon durva. Én már várom a fejleményeket. Azért is szeretem ezt a honlapot, mert mindig friss.

  21. szb5 szerint:

    NEKEM 91 card- om van de még seholse láttam ilyet .Pedig 2 gold code-m van!!!

  22. mimi17740 szerint:

    4 nap és 2 éves lesz a pigum!

  23. pepe98 szerint:

    Magyarországon a Bambini és a Régió játék boltokban lehet ezeket a plüssöket és kártyákat megvenni. Amúgy HB… észrevetted, hogy mindegyik tűz kártya?

Vélemény, hozzászólás?

