Member Ingyencuccok

Sziasztok Pingvinek!😀

A hiba végre megjavult, így a memberek is fel tudják venni a cuccokat. Három szobában is találsz olyan standot, ahol megveheted  a teljes elérési nyakláncot, és még sok ruhát.

Ski Village, Ice Berg stand:

Snow Forts stand:

Ha megvetted a nyakláncot, akkor be tudsz menni a Dockon keresztül a Backstage-be is, ahol felveheted a zöld pulóvert, és még sok hangszert.

Ezenkívül még a Night Club Rooftop-ba is felmehetsz, a Dance Lounge-on keresztül, és ott felveheted az ingyenes Boombox cuccot.

Érdekességek:

Ha egész időben vagy az Ice Bergen. pl.: 8 órakor, akkor egy kis időre látni fogod a Penguin Bandot.

Nekem nagyon tetszik a party!

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

22 hozzászólás a(z) Member Ingyencuccok bejegyzéshez

  1. mimi17740 szerint:

    ezek a partik már nekem nem szórakoztatóak hanem szörnyűek.

    Április parti 2010:😄
    Április parti 2011:😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 :((mert 8 member szoba volt vagy 9)

    Music jam 2010:😀 I LOVE DANCE AND MUSIC JAM

    Music jam party 2011:😦😦😦 I HATE DANCE AND MUSIC JAM ( mert ezek a szerkeztők csak a memberrel foglalkoznak mert ők adtak nekik pénzt)

  2. mimi17740 szerint:

    bocsi hogy kétszer írtam😦 a gépem becsapott hogy nem írja ki újra leírtam és kettőt láttam belőle

  3. mimi17740 szerint:

    na ez a gép télleg becsap engem mert most csak egy van kiírva😦

  4. mimi17740 szerint:

    ja mégse csak hb törölte😄

  5. Józsikám szerint:

    Most az előbb megpróbáltam, de sem a Roof-ra nem tudok felmenni, sem a cuccokat nem tudom megvenni.😦

  6. zsolika1998 szerint:

    beton vagyok ahogy ott tancolok!!!xD

  7. zsolika1998 szerint:

    vagyis ahogy allok xD

  8. cpdorli szerint:

    Reklámozz blogon légyszíves az oldal látogatotsága 0 az oldal neve cpdorli.tk

  9. Pannyka szerint:

    ha egyszerre felveszed a sapit meg azt a membere ingyen pólót akkor break-el a pingvined

  10. Jempli szerint:

    Úristen O.o Én Herbert-el találkoztam O.o

  11. xz szerint:

    Nem létezik,hogy mást láttál?????????

  12. Pannyka szerint:

    úgyse őt láttad!

  13. Józsikám szerint:

    Fél 10 – kor láttam a Penguin Band-et az Ice Berg-enáthaladni/ Iszonyú jól nézett ki, de a bélyebet nem kaptam meg!

  14. cpdorli szerint:

    mert ők csak díszletek!!!

  15. Kitty szerint:

    Én is láttam a Penguin Band-et az Ice Berg-en!!🙂 *-*

  16. prímerpatron szerint:

    Láttam a Penguin band-et!!!!!! Igaz sajna a tesómnál voltunk fönt……
    Szerintem nagyon klasszan játszottak,és az új ruhák is tetszettek
    még rákattintósan nem találkoztam velük ,de rajta vagyok

  17. ricsi szerint:

    szerintem kicsit elfuserált hogy csak 10-20 cucc van ami játékon belüli pénzel müködik hát igy nem is lehet jól sorakozni😦

  18. ricsi szerint:

    szorakozni*

  19. maci878 szerint:

    én nem vagyok member tehát valaki tud segíteni hogy ingyem member legyek?

Vélemény, hozzászólás?

