Te Döntessz: Állatjelmezek

Sziasztok Pingvinek!😀

A Club Penguin a hivatalos blogján közzétett egy bejegyzést arról, hogy milyen jelmez jelenjen meg a szeptemberi esemény alkalmából. Az első két jelmez lesz majd megvásárolható. Íme az öt lehetőség:

Nekem a legjobban a tehénjelmez tetszik! Szavazáshoz: Kattints IDE!

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

20 hozzászólás a(z) Te Döntessz: Állatjelmezek bejegyzéshez

  1. Szandi szerint:

    Nekem meg a disznóó ;]

  2. Nextra szerint:

    Jók menők:D

  3. Bálint szerint:

    tső.

  4. Tomi szerint:

    1, Szarvas

  5. Bence10000 szerint:

    1-es😀

  6. barni szerint:

    nekem az első😉

  7. Rotech szerint:

    tok mind1

  8. Peti szerint:

    DISZNÓ!

  9. mr csak szerint:

    úgysem is member cucc lesz, tehát nekem mindegy

  10. cpdorli szerint:

    hogy van a kezed hblint?

  11. Groudon King szerint:

    2-es,3-as😀

  12. Peti szerint:

    Hajráá disznó! tartsk ki!

  13. Dagikám szerint:

    Disznó!

  14. én szerint:

    Csiiirke.

  15. xsuperkick szerint:

    Tehén foreveer

Vélemény, hozzászólás?

