Új Martial Artworks Katalúgus és DJ3K frissítés

Sziasztok Pingvinek!

Megérkeztek Club Penguin szigetére a pénteki frissítések. Megjelent az új Martial Artworks Katalógus, amiben mégsem a Shadow Ninja ruhákat találjuk, hanem teljesen új öltözékeket. Itt vehettek rájuk egy pillantást.

Rengeteg rejtett cucc van, minden oldalon. Nézzük meg, hogy hol.

1. Kattints a jobb felső sarokban lévő levelekre!

2. Kattints a jobb alsó sarokban lévő levelekre!

3. Kattints a bal felső sarokban lévő levelekre!

Megérkeztek a DJ3K játékkal kapcsolatos frissítések is.

A játék használatát lefordítottam, ebben mindent megtalálhattok:


(NAGYOBB MÉRETHEZ KATTINTS A KÉPRE!)

Neked hogy tetszenek az új dolgok?

9 hozzászólás a(z) Új Martial Artworks Katalúgus és DJ3K frissítés bejegyzéshez

  1. donidor szerint:

    Kicsit sajnálom h nem a shadow cuccok, de nekem ezek is tetszenek😀

  2. Hblint szerint:

    Nekem tökre tetszik ez a DJ3K!😀

  3. barni szerint:

    hblint szerinted nekem … :D?

  4. tomcsehh szerint:

    Jók a frissítések

  5. mimi17740 szerint:

    Húúú ez király! tök jó a DJ3K csak az a baj hogy member😦

  6. Bertold11 szerint:

    Sztem a DJ3k ba jó ez az opció csak az a baj hogy mebmeres a non-membereknek lehetne vmi light version

  7. Viltord szerint:

    Nem rosszak. De én már rég nem vagyok member, sokkal ritkábban voltam és talán leszek, nem biztos.

Vélemény, hozzászólás?

