Fejlesztések!

Sziasztok Pingvinek!😀

Bizonyára ti is nagyon örültök, hogy nyári szünet van, és hogy nem kell suliba menni. Szeretnénk nektek egy kis előzetest mutatni arról, hogy az oldalon mit várhattok ebben az évszakban, mint frissítések:

  • Friss leírás az összes híreségről
  • A kezdőknek leírás a játék elemeiről
  • Több nyeremény, jegyszerzések
  • PengMedia folytatás
  • Moderátor, és admin felvétel a chaten
  • 150.000 kattintás party
  • Ice Breakers fellépés
  • Egy új, xattel foglalkozó oldal

Neked melyik frissítések tetszenek a legjobban? Esetleg van még ötleted? Mindenképp jelezd felénk!

SZÓLJ HOZZÁ!



~Hblint

18 hozzászólás a(z) Fejlesztések! bejegyzéshez

  1. tomcsehh szerint:

    Várom a fejlesztéseket.😛

  2. Cheese szerint:

    Szerintem nagyon jók a frissítések, bár a könyvtárat bővíthetnék.

  3. xsuperkick szerint:

    Hát szerintem lehetne még 1 frissítés.A háttér frissítése lenne az😀

  4. grakken szerint:

    Hát jók a frissítések.
    Az a kérdés hogy a pengmediában mikor várható a folytatás?
    úgy mond hogy kb hány nap. (kösz)

  5. macska szerint:

    mondjuk CJ versenyek is lehetnének

  6. zsoldos001 szerint:

    sztem mindegyik jó de engem beírsz az adminok közé?THX^^

  7. mimi17740 szerint:

    Nagyon jó fejlesztések! Mikor lesz az admin, moderátor felvevés a chaten? Ígyis beváltottam a jegyeimet… de nem adtad oda ezért kérdezem mikor lesz.

  8. Bertold11 szerint:

    Akkor már most csinhetem a hírességek,kezdőknek widget, xatos oldi dizájn! vki ezért sokat fog fizetni muhahaha muhahaha xD ám valszeg az : ice breakers fellépp logót is kell csinálnom :S

  9. Alexandra szerint:

    Nekem az admin és a moderátorfelvétel tetszik nagyon és annyira várom már az új xatos oldalt :]]

  10. Bertold11 szerint:

    Szal nem én csinem?

  11. xsuperkick szerint:

    😀

  12. Dundirudi szerint:

    🙂 le lehetne irni a bejegek ertelmet

  13. Dundirudi szerint:

    honnan lehetne rendeli kodokat s egyebeket???? a cp-re!:)

  14. én amikor megláttam ezt a weboldalt és a club penguin játékot akkor megéztem a játékot és nem tudtam hogy angol mindenkit kérdeztem hogy nincs magyar-e hát nincs és van 1 jó ötletem hogy a membershipet amikor a pingvin eléri a 33 napot kap membersipet 1 hónapra jó lenne de szereintem nagyon enyit gondoltam majt talán még irok de nem bisztos🙂

Vélemény, hozzászólás?

