Card Jitsu Snow novemberben!!!

Sziasztok Pingvinek!

Novemberben jön a Card-Jitsu Snow, ezt bizonyítja az egyik internetes oldalon megjelent kép. A játékhoz a kártyák már előrendelhetőek.

 A kép szerint novemberben érkezik a játék! Én már nagyon várom, és te?

12 hozzászólás a(z) Card Jitsu Snow novemberben!!! bejegyzéshez

  1. Nextra szerint:

    Ez amúgy a REKLÁM -ról van, de mind1.

  2. mimi17740 szerint:

    Mintha nem tudtam volna… Halloween parti után szoktak ezek megjelenni… Gondoljatok vissza a fire-ra és a waterra… Mind halloween parti után jelent meg. Azután meg lehet novemberben a shadow:D

  3. mr csak szerint:

    Nem tudtam volna magamtól, hogy jön

  4. mutanska szerint:

    nekem 3 pingum van és mind a 3-nak hó 10-e van ezért a hó a kedvenc elemem a hó a legritkább 10-es

  5. mateoldala97xx szerint:

    Én már nagyon várom😛

  6. csaba111 szerint:

    észre vettétek hogy a pingvin szeme körüli rész szürke?

  7. Foldrajz szerint:

    Nekem a legerősebb két kártyám kettő darab hó 12-es.🙂

  8. Viltord szerint:

    Hehe, én sejtettem, mondtam korábban, hogy előbb a havas lesz, nem a sötét sziklás és tudtam, hogy valószínűleg november elején lesz.😉 A sziklás biztos az utána lévő előkészületeket jelzi, hogy az majd utána lesz jövőre, vagy pedig mégis lesz közben, mint bónusz.

  9. Cpcp szerint:

    Ha más oldalon volt akk minek írjátok rá h Hblint?

Vélemény, hozzászólás?

