Penguin Style Július ’11

Sziasztok Pingvinek!😀

Végre megérkezett az új Penguin Style katalógus, felfedező stílusban. Íme a rejtett ruhák:

Neked hogy tetszenek az új ruhák?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

15 hozzászólás a(z) Penguin Style Július ’11 bejegyzéshez

  1. vikikee szerint:

    😀 sellő ruhák ><
    sztem azok nem vmi jók😀 xD

  2. balib3 szerint:

    De a többi jó.Főleg a piros kalóz ruha.

  3. iworldsky szerint:

    Hb,most hogy ien kincskeresö verseny lesz érkezik rockhopper is?!
    Végülis ö a hires kaloz:P

  4. xsuperkick szerint:

    Én már tegnap észrevettem egy kis változást, pl. h az újság elején is vannak hátterek.😀

  5. barni szerint:

    xD talán nem rockhopper jön hanem jack’s sparrow kapitány xD

    mert azt írta hb h bizonyos kalóz jön😀

  6. Peti szerint:

    Vagy eljön cook kapitány oszt főz nekünk grillcsirkét…xD

  7. mateoldala97xx szerint:

    Szerintem nagyon királyak!!!!
    Csak az a kár hogy én nem vagyok member és így nem tudom megvenni őket😦

  8. Kris7kris szerint:

    Kosztüm….. megint kosztüm.. Fél éve ugatom a Club Penguinnak, hogy hozzák vissza a régi cuccokat, és úgytűnik, elértem valamit.
    Ezeket a ruhákat jó, ha évente egyszer “látni”, bezzeg a Treasure Bookokba ezerrel nyomják, vagy még ott se…

    Az egyetlen jó dolog, hogy jön Rockhopper! Mert én ugye még nem találkoztam vele..

  9. Bazs07 szerint:

    szerintetek nem hulyeseg a member?

    szerintem igen

Vélemény, hozzászólás?

