Új Videó: Nyan Puffle!

Sziasztok Pingvinek!😀

Happy77 közzétett a YouTube profilján egy új videót, méghozzá a Nyan Puffle-t, ami a Nyan Cat egy újabb verziója! Íme:

Szerintem ez a videó nagyon vicces, és jól is van megszerkesztve!

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

20 hozzászólás a(z) Új Videó: Nyan Puffle! bejegyzéshez

  1. Nextra szerint:

    Nagyon cool😀

  2. Ecda szerint:

    Nagyon aranyos, főleg zenével együtt. Engem különösen megérint ez a videó, mivel nekem is van egy Narancssárga Puffle-m, akit úgy hívok, hogy Bigyó.😀

  3. Viltord szerint:

    Érdekes ari videó, csak nem tudom mihez.🙂 Picit monoton és hosszú.

  4. matyix szerint:

    hát valami azért történhetne benne

  5. pepe98 szerint:

    Hát… ez még jobb mint Nyan Cat… am ha azt mondod valami történhetne benne… akkor nézz meg egy Nyan Cat videót xĐ

  6. macska szerint:

    má a nyan cat szinte híres😀 de lehet h játék lesz belőle a cp-n.a beta team meg nem tud mit tenni mert nem tölti be az oldit.de mondték h új játékok várhatók.:)

  7. mr csak szerint:

    Hát… Annyival jobb a Nyan catnél, hogy nem idegesítő a zene

  8. vikikee szerint:

    lol >< ez jobb mint a nyan cat😛😀

  9. szb5 szerint:

    nem játék. szerintem a video játékoknál fog menni (nem játék közben)egy tévén. mert mit kéne benne csinálni!? de aranyos.

  10. cpdorli szerint:

    hb, feltettem a bannered az oldalamra.megkaphatom érte a jegyeket?(az oldal címe: cpdorli.tk

  11. macska szerint:

    am nekem a játék zenéje (mármint a nyan caté)jobb😀

  12. Bazs07 szerint:

    uncsi ;(

  13. zsoldos001 szerint:

    Sztem hülyeség de lehet hogy a Puffle Lunch-hoz fog tartozni.azthiszem a 2. pálya (member) az a box dimensionban jáccódik és ez is😉

  14. Obilia szerint:

    Happy77 a youtube videón azt írta, hogy csak mókából csinálta (“just for fun”).
    Jópofa, én egy másik oldal révén “hallottam” egy picit a nyan catről, de nem nagyon ismerem.

  15. grakken szerint:

    HB a hbstore menüben valaki beváltotta a pontjait.

  16. Afy szerint:

    szerintem elég gyér
    de olyan mintha a puffle csinálná a dobozol😄

  17. Nimfa szerint:

    Milyen sok minden történik benne….-.-

Vélemény, hozzászólás?

