Beta Team nem működik!

Sziasztok Pingvinek!

Ma próbáltam a CP-n felmenni a Beta Team website-ra, de nem működött!

Nektek sem működik a Beta Team?

SZÓLJ HOZZÁ!

25 hozzászólás a(z) Beta Team nem működik! bejegyzéshez

  1. zsoltikaaa szerint:

    nekem működik

  2. angyalkus szerint:

    Én be tudtam menni de egy játék sem volt!

  3. myvipsegitseg szerint:

    már műköi😀 am ls..

  4. viko szerint:

    Nekem müködik

  5. viko szerint:

    Irjatok azt hogy ls.

  6. Hblint szerint:

    Nekem se működik. :S

  7. Nextra szerint:

    gáz:s

  8. Mr Ice X szerint:

    ez mi?

  9. PEti szerint:

    Jeeh nekem is müködik

  10. grakken szerint:

    Én meg asse tom hogy kell belépni ebbe xD

  11. mateoldala97xx szerint:

    nekem betölt

  12. Viltord szerint:

    Nekem se tölt be. Külön kell oda regizni, vagy meglévő pingvin adataimmal lehet belépni? Bárki beléphet? És meddig tart?

  13. cpdorli szerint:

    nem kértek egy fejlécet?ingyen.

  14. cpdorli szerint:

    és mi az a rory legenda?

  15. xsuperkick szerint:

    Én nem tudom

  16. Pannyka szerint:

    nekem betölt csak sokáig kell ráő várni

  17. egrpad szerint:

    Én nem is tudtam erről beavatna valaki.

    • Ecda szerint:

      Az archívumban a 2011 May oldalra kell menni és ott valamelyik bejegyzés végén be van linkelve a “Team” felirat. Arra katt, és ott van, csak sokat kell várni. Remélem segíthettem egrpad!😀

  18. Grakken szerint:

    Hb én írok hozzászólást és eltünik. miért?

  19. egrpad szerint:

    igen tudtál kösz

  20. Kiss Dávid szerint:

    én találtam egy új Club Penguin Private Servert: Penguin Chater http://www.penguinchater.com/

  21. Kriszti szerint:

    szia mi az a beta team

  22. Valaki szerint:

    mit kell oda írni a command-hoz??,

Vélemény, hozzászólás?

