Card-Jitsu Giveaway!

A kód nyertese: Nextra! Gratulálunk neki!

SZÓLJ HOZZÁ!

19 hozzászólás a(z) Card-Jitsu Giveaway! bejegyzéshez

  1. Sefi96 szerint:

    ott leszek🙂

  2. general96 szerint:

    Én mindennap online vagyok, ez nem kérdés nálam xD

  3. zsoldos001 szerint:

    én fgok nyerni szal senki ne nézze meg az oldalt köszi^^”

  4. Grakken szerint:

    10000% hogy nem enyim lesz a nyeremény mivel örök vesztes vagyok🙂 de jó nekem🙂
    De azért megpróbálom.

  5. readerexx27 szerint:

    Online leszek

  6. penguinnikhu szerint:

    mért van ugy hogy ebbe a versenybe a leggyorsabb nyer mért nem
    nyeremeny sorsolás ugy jobb lenne

  7. Máté szerint:

    én sajnos ma nem tudok ilyenkor lenni online :S

  8. Pokkorn szerint:

    ott leszek,csak hát örök vesztes vagyok, de azért meg próbálom!

  9. Nimfa szerint:

    Ez mi és majd hova kell bírni?XD
    Lol,már több mint 3 éve játszok,már majdnem 4,de nem tudom,hova kell ezt beírni.xD

  10. readerexx27 szerint:

    Unlock kód helyére asszem

  11. Nextra szerint:

    Nyertem: http://kepfeltoltes.hu/110717/CJ_www.kepfeltoltes.hu_.png köszi Hb (khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)(khug)

  12. readerexx27 szerint:

    Am mindig te nyersz és grat😀

  13. penguinnikhu szerint:

    lol mi ez már állandoan nextra nyeri meg lol

  14. mimi17740 szerint:

    Egy csomó mindenről lemaradtam… Nyaralni voltam ugyanott mint hb😀

  15. Ecda szerint:

    Gratulálok Nextra!😀

Vélemény, hozzászólás?

