EPF Trading Cards Set!

Sziasztok Pingvinek!😀

Nemrég vettem észre, hogy a CP nemsokára új terméket fog a piacra dobni, méghozzá az EPF Trading Cards Setet! A jelentések szerint csak Július 21-től lesznek elérhetőek, és kód is jár hozzájuk! Íme:

Nekem nagyon tetszenek ezek a kártyák, és remélem megtudhatjuk, hogy a kóddal mit lehet unlockolni!

Te mit gondolsz?

SZÓLJ HOZZÁ!

~Hblint

17 hozzászólás a(z) EPF Trading Cards Set! bejegyzéshez

  1. vikikee szerint:

    (: szerintem nagyon jók a kártyák :DDD

  2. donidor szerint:

    Tök jók😀 Már várom h megjelenjenek😉

  3. xooler szerint:

    Cool!!!
    Am, én is kívéncsi vagyok hogy mit lehet vele unlockolni.

  4. Dundirudi szerint:

    honnan lehet kodokat rendelni???

  5. icheesexd szerint:

    sztem szart vagy filed ups-ot lehet vele unlockolni:P vagy cuccot

  6. alex591cp szerint:

    honnan szedted ezeke hb?

  7. alex591cp szerint:

    ezeket

  8. pannykaPannyka szerint:

    szerinntem medálokat unlockolunk

  9. cpdorli szerint:

    te hol nézegetsz swf-eket

  10. zsoldos001 szerint:

    jah sztem is field-ops-os ruhát vagy pontot.

  11. Viltord szerint:

    Szerintem plusz EPF cuccokat, vagy medálokat. De majd úgyis kiderül.

Vélemény, hozzászólás?

