Adventure Party ’11

Sziasztok Pingvinek!😀

A várvavárt Kaland Party végre megérkezett! Az ingyencucc most végre egy testre felvehető ruha, mindenkinek! A rejtett tónál kell felvenni, 50 coinért.

Ezután egy itt a piros, hol a piros játékot kell játszanod, amihez fel kell venni a kék rákjelmezt, majd a szemeddel követni az ékszereket, addig, míg meg nem áll, és a rák rákérdez az egyik hollétére.

Ha párszor sikerült helyesen válaszolnod, megkapod az admirális kabátot.

A parti legfontosabb eseménye az, hogy Rockhopper nem szállította le a Cream Szódás hordókat, mert azok elvesztek. A Pizzázóban pedig már nyugtalankodnak…

Igazgató úr: A krém szóda szállítmány késik! Valakinek utána kéne járnia, hogy mi történik a Migratoron.

A krém szóda szállítmány tehát késik… Rockhopper biztos még nem küldte el őket. Ahhoz, hogy ezt ellenőrizhesd, menj Rockhopper hajóján a Rakodótérbe.

De… mi történt? A krém szóda hordói eltűntek. Viszont a falon egy üzenetet olvashatunk Rockhoppertől.

Aaarr! Hol van a krém szódám? Ki akar megtéveszteni engem? Yar har! Ez a szemtakaró egy jel… Nyiss vitorlát, és hajózz el az Iceberg-re.

Kalandunk az Icebergen folytatódik, ahol egy hatalmas polipot kell megetetni három hallal, ahhoz, hogy megszerezd a következő nyomot.

Avast! Mi, kalózok találtunk egy távcsövet. A legjobb lesz, ha a Dock-hoz hajózunk.

A következő állomás tehát a Dock, ahol egy doboz elpusztítja az ott lévő hajót, melyet újra össze kell raknod, a következő nyomért.

Ha készen van a hajó, akkor az egyik ágyú, kilövi az üzenetet.

 A toll, ami ma ide került, a madarak között lel derűt.

Egy fára kell tehát menni, ahol sok madár van. A Forestben tudsz felmászni a kötéllétrán.Ha fent vagy, akkor az a feladatod, hogy megfelelő sorrendben üsd le a dobokat. Figyeld meg, hogy a madarak hogy csiripelnek. Minden madárnak megfelel egy bizonyos színű dob.

A megfelelő kombináció lejátszása után, egy tojás pottyan le az ágról, a madárfészekbe, egy levéllel együtt.

 Találtunk egy térképet és egy kulcsot, valaki elhagyta… nemt’om ki!

A térkép a Cove-ba vezet, ahol fel kell venned fúró sapkádat (ha nincs ilyened, akkor a Cove bal oldalán, vagy a Mine Cave-ben felveheted) és ki kell fúrni a földet a nagy X-nél. Néhány másodperc, és a felszínre kerül a krém szóda, ami eltűnt, egy utolsó üzenettel együtt!

Arr! Végre biztonságban van a krém szódám. Hogy megtaláltátok, mutatja, jó kalózok vagytok! Jó szelet!

Ezek után, ha ellenőrzöd, Rockhopper hajóján és a Pizzázóban is ott vannak a hordók… Gratulálok, sikerül teljesítened az idei Kaland Parti feladatot.🙂

A Town-on keresztüli “Captains needed” táblára kattintasz, akkor egy kalózhajó-csatába is keveredhetsz, ami szerintem nagyon ötletes!

23 hozzászólás a(z) Adventure Party ’11 bejegyzéshez

  1. Nimfa szerint:

    Ott vagyok a képen.: DD

  2. eDrOiD szerint:

    Nem igazán vehető fel mindenkinek, én non-member vagyok, és nem engedi

  3. cartmanhu szerint:

    szír a parti nekem legjobban a haldobálós rész tetszik

  4. Máté szerint:

    király a parti

  5. cpdorli szerint:

    csak memberek vehetik fel a crab jelmezt

  6. Gyagyapingu szerint:

    ha megvan egyébként kóddal crab (piros) jelmez akkor meglehet szerezni
    😀

  7. Ecda szerint:

    Király! Alig várom már, hogy találkozhassak Rockhopperrel, mert eddig még csak Gary-vel sikerült találkoznom a Halloween-i eventen, de most itt a lehetőség! Jöjjön mindenki a chatre, mert ott mindig szokott lenni keresés, és ráadásul HB ajándék jegyekkel lep meg mindenkit, aki megmondja a jelenleg CP-n túrnézó híresség hollétét!😀

  8. Nimfa szerint:

    NEM IS KÉSIK A KRÉM SZÓDA!!!
    Istenem….egyik oldalszerkesztő sem érti ezt????
    Akkor kell menni a Migratorra és ott is elolvasni a papírkát aztán IceBergre ahol dobálni kell a halakat annak a víz alatti lénynek,amíg ki nem ad egy papírt!!! Az leírja hogy menj a Dock-ba aholt össze kell rakni a hajót,és aztán ha kész akkor kilő majd egy papírt,az leírja,hogy menjünk a Forestbe és ott a fára,és ott dobolni kell…ha kész,megjelenik egy tojás…az megmutatja hogy menj a Cove-ba,és fúrjatok az X-nél és akkor megjelenik a krém szódás hordó,és kapunk egy kalózsisakot.
    ENNYI.Nem tudom miért nem tudtátok ezt leírni….

  9. Da2x szerint:

    Akinek még nincs meg az a sárga fúrója az a Cove-ba felveheti🙂

  10. Nimfa szerint:

    Juppí Foldrajzék helyreállították^^
    És még egyszer köszi hogy a 2.képen rajta lehetek!!!

  11. xooler szerint:

    Éppen mentem ki a cove-ból amikor megpillantottam egy kék rákot, de mikor visszamentem már nem volt ott, azóta se láttam!

  12. kulcsa szerint:

    nekem nem jelenik meg a polip😥

    • Foldrajz szerint:

      Sorban csináld meg, ahogy itt az oldalon le van írva. Csak akkor jelenik meg, ha az előtte lévő nyomokat, már megtaláltad. Remélem segíthettem, ha nem, akkor írj nyugodtan erre egy választ, és megpróbálunk segíteni.🙂

  13. Donder6 szerint:

    Nagyon jó a party! Rh most bőkezű! Csak sajnos nekem már megvan az a halálfejes sapi…

  14. ... szerint:

    miért írtátok azt, hogy mindenkinek felvehető a ruha? -.-” nagyonnem… át kellene írni.

  15. Viltord szerint:

    Hát a kék rákjelmez nem ingyenes cucc, rosszul tudod, hisz member vagy, neked naná hogy engedi felszedni! Plusz sok nem member-en kalóz kalapot láttam, tehát ingyenes, mindenhol kerestem, de nem találtam! Hol van? Még a Cove-on is fúrtam érte, mint anno a fehér kalózos fejkendőért, de semmi. Amit Rockhopper hozott ingyenes cuccot, már nekem is megvan rég, sajna megint ismétlés,… A krém szódás fő esemény ingyenes?

  16. Viltord szerint:

    Most olvastam vissza egyikőtök hasznos leírását, hogy hogyan lehet a kalóz sisakot megszerezni, szóval megpróbálom és köszi!

  17. Vikoka1000 szerint:

    én a kabátot nem tudom megszerezni

Vélemény, hozzászólás?

