Music Video: Haverom a szádban

Sziasztok Pingvinek!😀

Ma csináltam egy beta zenés videót, az egyik legnagyobb klasszikus zenével, a Hooligans zenekartól. Íme:

A videóban szereplők:

  • Hblint77
  • Nextra
  • Donidor(Freedohn pingvinnel)

Hamarosan egy jobb minőségű, hosszabb videó is elérhető lesz, de addig várom a véleményed erről!

Te mit gondolsz?


~Hblint

22 hozzászólás a(z) Music Video: Haverom a szádban bejegyzéshez

  1. Nextra szerint:

    Szerintem tökéletes, meglehet érteni, hogy miről szól. Igaz egy kicsit a minőség rosszabb de ki lehet javítani. Remélem tovább fogjuk folytatni a videót! NEKEM NAGYON TETSZIK!

  2. Đani szerint:

    cool vidi!!!;)

  3. janadika123 szerint:

    hb ezen muszáj röhögnöm ez nagyon jo vidi el is menetem! még talán ki teszem az oldira és pont ugy van idözitve hogy pl mikor üljünk le akkor leülsz meg minden anyira cool! itt a linkje: http://www.youtube.com/watch?v=DNryIbxpW1Q&feature=player_embedded
    nagyon jo!!! klasz

  4. vikikee szerint:

    ez de jó😀 grat Hb😀 szupi videó lett🙂

  5. Dundirudi szerint:

    nagyon cool jo lenne hogy egyszer az ice brakesel is egy fellepes🙂🙂😉

  6. mimi17740 szerint:

    nem tetszik mert nem vagyok benne

  7. Donder6 szerint:

    Jaj, ez nagyon jó!! =D =D Ötletes. (: Remélem, egyszer én is szerepelek majd benne. (: És grat!

  8. donidor szerint:

    Grat HB, jólett😉

  9. ⓝⓤⓓⓛⓘⓘ.™ szerint:

    Huuuh gec. nagyon jó lett. :))
    Büszke vagyok rád/rátok. *-* xD

  10. vikikee szerint:

    na tegnap a másik accommal írtam,de télleg rohadt jó vidi😀
    tegnap este ha 20x nem néztem meg 1x se,és még ma reggel is azt nézem vagy fél órája xD

  11. tamas972 szerint:

    nekem tetszik… csak az elején nem értettem🙂

  12. szelesmate szerint:

    Én is nagyon szeretnék egy ilyen videóba szerepelni, de csak akkor, hogyha azt is te csinálod.;)

  13. Pannyka szerint:

    szerintem lehetne egy ilyen jutalom jegyekért

  14. Ecda szerint:

    Cool HB! Aranyosak a pinguk, ahogy táncolnak erre a zenére!😀
    (Habár látszik az egérmutató néha. XD)

  15. pingu63914 szerint:

    Jó lett! A zene se semmi😉

  16. pingupeti7 szerint:

    jó vidi

    a pintrackert frissoteni kéne ruhabol madaras pin

  17. Cpmutanska szerint:

    Te nem tudnál egy ilyen videót Csinálni Chese(D)

Vélemény, hozzászólás?

