150,000 KATT parti – Trailer

Sziasztok Pingvinek!

Emlékszetek még a legelső 50,000 kattintás partira? Mint azt sokan észrevehettétek, elértük a 150,000 kattintást és ennek alkalmából csináltam egy kis videós összefoglalót, az előző parti képeiből.

A videót FULL HD-ban is megtekintheted.🙂

A partiról bővebben, nemsokára informállak titeket, nézd a blogot. Remélem sokan eljöttök!

10 hozzászólás a(z) 150,000 KATT parti – Trailer bejegyzéshez

  1. donidor szerint:

    Nagyon jó lett😀 Gratula Fold😉

  2. Nextra szerint:

    Szerintem nagyon jó lett! És nagyon várom az 150K kattintási party-t:D

  3. Mr Ice X szerint:

    Jó a vidi Foldrajz! Én már várom a 150k katt partit! Szerintem biztos jó lesz

  4. Knigth15 szerint:

    Jó volt az előző Party!És ezek a képek is vissza elevítik!Biztos a 150.000 kattos party is ilyen jó lesz!
    Knigth

  5. eDrOiD szerint:

    xDD tök jó furcsa nekem is van CP-s videóm és ugyanez a zene van benne xDD http://www.youtube.com/watch?v=srBSwEiYCQk

  6. Ecda szerint:

    Gratulálok HB Team! Remélem együtt majd megéljük talán a 150.000.000-dik katt party-t is! Csak hinni kell benne, mint Luke Skywalkernek a erőkben, nameg a paprikáskrumpliban! XDD😀

  7. Nyul Pingvin szerint:

    Létezik olyanfajta pin tracker, ami magától kiírja, hogy mi az új pin és nem kell folyton kicserélni? Csak mert én már nem CP-zem, csak animációkat csinálok és kitennék egy pin trackert a weblapomra.

Vélemény, hozzászólás?

