Rákok mindenhol…

Sziasztok Pingvinek!

Nem sokára vége van az Adventure Party-nak, de még mindig ismeretlen, hogy honnan került ennyi rák a szigetre. A Club Penguin Times szerkesztői is gyanakodnak.

Klikety klikk! A sziget tele van rákokkal! A származásuk ismeretlen, de egy dolog biztos: kíváncsi rákok tűnnek fel mindenhol!

Érdekesség, hogy minden 10 percben feltűnik egy kék rák is.

Te mit gondolsz?

25 hozzászólás a(z) Rákok mindenhol… bejegyzéshez

  1. Knigth15 szerint:

    Én is furcsának találom!Biztos Klutzy küldte őket!De anyi biztos maradnak a szigeten!

  2. Ecda szerint:

    Én szerintem: Biztos Herbert kémjei! Csakúgy mindt Klutzi.
    Habár a tesómnak más a véleménye: a kék rákok kapcsolatban állhatnak a hivatalos blogban régebben bemutatott öreg kék rákkal. Mivan, ha ezek a rákok segíteni akarnak nekünk, és tudják, hogy Herbert készül valamire (próbálják elmondani, csak éppenséggel a rákok nem beszélik a pingvinek nyelvét XD)?

  3. vikikee szerint:

    ez tényleg érdekes😮

  4. Petra Jánosi szerint:

    Ez nagyon érdekes.:)

  5. Hblint szerint:

    Ez aztán színvonalas bejegyzés!😉

  6. Đani szerint:

    sztem a kék klutzy nagyapja és a másik klutzy.. talán

  7. 31topsecret szerint:

    Szerintem is Klutzy toborozta őket.

  8. Geri20 szerint:

    Szerintem is kémek,de az is lehet hogy csakazért vannak it hogy ganyakodjunk rajtuk föleg a kéken és a végén lehet semmi jelentösége nem lessz De csak LEHET…

  9. tibi szerint:

    Szerintem azért vannak itt hogy…ne legyenek máshol…nem tudom

  10. tamas972 szerint:

    Szerintem lehet hogy Herbert kémei, mer kíváncsiak tehát…

  11. tamas972 szerint:

    Ja most látom hogy megelőztek a gondolattal🙂

  12. Wiiman szerint:

    Szerintem meg azért hogy megegyék a sok levelet amit az Adventure Partyra hoztak.Vagy idetelepítették őket,mert a rákok tengerpartokon vannak.Majd a Titanic nekimegy a CP-nek,és a rákok átmennek oda.xD

  13. atus16 szerint:

    emlékszetekakék rákra nanak a fia másikkékrák.

  14. vottcp szerint:

    átveszik az uralmat

  15. Pannyka szerint:

    egy bizti: biztos van jelentőségük, különben nem írtak volna róla az újságban.

  16. mimi17740 szerint:

    És ezek szerintem jók csak mert a kék rák a vezetőjük és klutzyt visszaakarják állítani a jókhoz hogy herbert egyedül maradjon…

  17. Pingu98017 (Vivi) szerint:

    szerintem is klutzy toborozta őket kivéve a kéket a kék magától jött hogy a sok pirosat ujra a jókhoz átállitsa!!!!!!!!!!!!

  18. Pingu98017 (Vivi) szerint:

    de a hugom szerint klutzy nagyapja és ropkonai fellázadnak klutzy avagy a trónörökös (xD) ellen mert klutzy gonosz de herbert meg megakarja ölni őket amit klutzy nem akar és azt mondja majd herbert klutzynak hoyga pingvinek ölték meg a rokonait és klutzy mérgében mindenkit meg fog ölni kivéve a túlélőket xdxdxd horrort akar szegény Rita😄

  19. Pannyka szerint:

    kemény horror, aminek a felét nem értettem. egyszóval ez egy igazi horror volt…

  20. Viltord szerint:

    Én azt mondom majd kiderül mi lesz. Szerintem is inkább kémek, akiket Klutzy hívott, hogy körülnézzenek. Valóban ha nem lenne jelentős, akkor nem írták volna meg a News-ban, ez logikus. Vagy jó, vagy rossz, vagy vegyes eseménysorozat lehet ebből, majd úgyis kiderül.

  21. panna1011 szerint:

    szerintem eből tálán lehetne egy újj EPF (PSA) küldetés vagy még szerintem party de még szerintem az is bisztos hogy kutzy toborozte őket kivéva a kéket

    a pirosak a bűnözőkXD

Vélemény, hozzászólás?

