Club Penguin – A színfalak mögött

Sziasztok Pingvinek!

A Club Penguin kiadott egy “színfalak mögött” videót, amelyben a Club Penguin dolgozói mondják el, hogy mi a dolguk. Angol tudás szükséges. Ha nem tudsz angolul olyan jó, akkor érdemes várni, mert valószínűleg készül majd a videóhoz egy magyar felirat, a jóvoltamból.

Neked hogy tetszik a videó?

21 hozzászólás a(z) Club Penguin – A színfalak mögött bejegyzéshez

  1. mimi17740 szerint:

    Nagyon jó lett. Lehet hogy nem értettem kicsi szöveget belőle de tetszett! A vége meg vicces volt😀 elakart fordulni de a plüss pufflet otthagyta és visszafordult érte. De már sokkal többet tudok a szerkesztőkről! Én is lennék tesztelő mint Dave. Jó munkája lehet. Csak a hibákat keresni és semmi más dolga😀 Szerintem király ez a videó!!! :D:D:D A végén röhögök még mindig xD

  2. barni szerint:

    a vége tényleg vicces volt😀😀😀😀😀

  3. Hblint szerint:

    Mint mondtuk, hamarosan lesz rajt magyar felirat.😉

  4. Readerex27 szerint:

    Én is végignéztem, de őszintén szólva, semmit nem láttam belőle.😀 Várom már a magyar feliratot.😀

  5. Máté szerint:

    király!!! várom a magyar feliratot😀

  6. Edwardboy1 szerint:

    Én legszívesebben Supporter lennék mint Mallory.

  7. mimi17740 szerint:

    HB majd a chaten is szólok de ok nélkül tiltottak kickeltek a chatről. Jogosan kickeltem 3-szor egy embert mert reklámozott 3-szor s azért amúgy tiltás jár de én csak kickeltem ezért levették a rangom OK NÉLKÜL. kickeltek 2-szer is OK NÉLKÜL és tiltottak 1 órára OK NÉLKÜL. Úgyhogy szerintem NEXTRA nem jó adminnak és szerintem tiltani kéne őt mert nem nyugszik le csak ok nélkül kickelget meg bannolgat. 1. KÉREM VISSZA A MODERÁTOR RANGOM 2. TILTS LE NEXTRÁT MERT OK NÉLKÜL BANNOL ENGEM 3. INTÉZD EL NEXTRÁT MERT HA MÉGEGYSZER KICKEL AKKOR ÉN MINDJÁRT OK NÉLKÜL FOGOK OLYAN CSÚNYÁT BESZÉLNI A CHATEN HOGY A VAK IS ELOLVASSA. 4. HA MÉGEGYSZER LEMEGY A MODERÁTOR RANGOM AKKOR ADMINÉRT FOGOK KUNYIZNI ADDIG AMÍG MEGNEM KAPOM ÉS HA TILTANAK MÁSKOR CSÚNYÁKAT ÍROK ÉS ÚJRA KUNYIZNI FOGOK 5. REMÉLEM ELOLVASTAD EZT MERT HA NEM CHATEN EGY ÉVIG FOGOM ÍRNI AMÍG NEM KAPOM VISSZA A MODI RANGOT!!!!!! nefeledd ok nélkül vette el ezért kérem vissza szépen és télleg ez lesz a következmény úgyhogy ha nem akarod hogy a chated tiszta csúnyaszós kéregetős chat legyen örökké akkor visszaadod a modit és ha ez lesz a chattel örökké admin fogok kunyizni és ha tiltotok örökre van másik gépem is azon fogom kéregetni!

    Köszönöm hogy végigolvastad hb ezt! És remélem visszaadod a rangom mert akkor meg vége örökre…

    • Hblint szerint:

      Már megbocsáss, ennyire ne off-olj tele egy kommentelő helyet, mellesleg ez nem ide tartozik. Nextra igen is okkal tiltott ki, különben nem lenne admin. És ilyen szövegelés után ne hidd, hogy visszajöhetsz.

      ~Hb

    • matyix szerint:

      ne írj ien hoszu izéket me nincs energiám végig olvasni és ez am se a témához tartozik-.-

    • cpkrisz007 szerint:

      Igazából csak a 3/4-t olvastam el de Nextra senkit se bannol vagy kickel ok nélkül szal biztos csináltál valamit!

  8. Virtual szerint:

    Engem is Kickelgetnek és le is tiltottak ok nélkül. Pedig azt sem tudom hogy kerültem a chatre.

  9. Viltord szerint:

    Már bocsi mimi, de ez off, nem igazán ide való! Levélírás és MSN is van a világon!

    Nem rossz a videó, nem is hittem, hogy így dolgoznak össze a háttérben már digitális rajzolásokkal stb.🙂 Hát ja, a vége tényleg kicsit vicces.😛

  10. balib3 szerint:

    Én HB helyében a chatre se engednélek fel,ilyen hiszti után.🙂

  11. matyix szerint:

    nagyon tetszik a videó a játék tesztelő munka amit Dave csinál kipróbálnám.

  12. Bazs07 szerint:

    Én lennék az alkotó!😄

  13. barni szerint:

    huh én meg a tulajdonos xD

  14. cpkrisz007 szerint:

    Én Tesztelő lennék😛

Vélemény, hozzászólás?

