Pénteki frissítések!

Sziasztok Pingvinek!

Régen volt már ilyen címe a bejegyzésnek, de most tényleg nem tudok mást adni neki, mivel a Gift Shopban megjelenő katalóguson kívül, csak Gary bejelentése számottevő hír.

Amint az előző újságban olvasni lehetett, Gary ma bejelentette az új parti témáját. A cikk teljes fordítása:

– A Hatalmas Hó Verseny augusztus 25-én kezdődik! – mondta Gary the Gadget Guy. A sport szeretőknek ezek nagyon érdekes hírek, de ugyanakkor rengeteg kérdés is felvetődik. Például az, hogy miért akar Gary rendezni egy extrém sport partit? Az Everyday Phoning Facility előtt egy riporterünk mikrofonvégre kapta Gary-t, aki ezt mondta…

– Kétségtelenül nagyon lelkesedek a sportos életmód felé – más szóval szeretek sportolni! – mondta Gary.

– Talán nem… ööö sétáltam eléggé extrémen és… nem olvastam elég keményen.

– Nagyon – hogy is mondják? Rászorulok egy kis testmozgásra.

Bármi is Gary indoka, itt az ideje, hogy megélezd a sílécedet. A Hatalmas Hó Verseny augusztus 25-én kezdődik.

Az új Penguin Style Katalógus is megérkezett, ezúttal csak kettő rejtett cuccal.

Valamint kaptunk egy üzenetet a kémtelefonunkra, Rookie-tól!

Sziasztok! Nagyon-nagyon nagy csönd van. Mi a helyzet? Valami újdonság?

18 hozzászólás a(z) Pénteki frissítések! bejegyzéshez

  1. GeN szerint:

    Én már várom! : D

  2. Edwardboy1 szerint:

    Lehet hogy ezen a partyn jelenik meg a card jitsu snow.

  3. mimi17740 szerint:

    Húúú fura ez a siettség… Valamiért a EPF-be tartott. Tudnám miért.
    EGYET TUDOK! Köze van az EPF-hez. Herbert talán az oka. Vajon mi lehet az oka??? Garynak köszönhetően izgatottabb vagyok a party miatt. És edwardboy a card jitsu snow most fog megjelenni a halloween party után. De lehetséges hogy ezen apartyn :O

  4. Knigth15 szerint:

    Lehet,hogy ezen a partyn tudunk talizni Garyvel!B-)

  5. tamas972 szerint:

    őőő…az észre vettétek, hogy egy rák jött ki az Evriday-ból? szerintem herbertnek sikerült kémet beküldeni!

  6. eDrOiD szerint:

    Nem tudja valaki hogy mikor lesz a “Nagy sötétség”?

  7. mimi17740 szerint:

    a nagy sötétség most lesz augusztusban mert nyárra írta… valamelyik csütörtökön majd a hóverseny közben😀

  8. Egérpad szerint:

    Hello tudom,hogy nem ide tartozik de régebben mik voltak ezek a háborúk mondo912 hblint között ahogy a wikia-ból szettem ki úgy néz ki,hogy mondoval sokaknak baja volt csak azért kérdem mert én se vagyok nagy híve Mondonak illetve már nem akkor kikérném hblint véleményét is,hogy el se kezdjem e a rajzfilm készítés elvégre az én oldalam és az egész penguin player is ezt csinálja akár csak hblint megtaláltok vagy itt vagy a penguin player-en.

  9. Cheese szerint:

    Menjetek csak fel a Beacon-ra…

  10. balib3 szerint:

    Miért,mi van ott?

  11. Nimfa szerint:

    Ez azt jelenti,hogy Garyvel lehet majd talizni,igaz?=D

  12. Soma Sáfrány szerint:

    Am, ha jobban megnéznéd a képet észrevennéd hogy ga
    ry naon titkol valamit és kicsit izgatott, aháttérben pedig ottvan egy relytéjes rák, talán klutzy az, és nyomok is vannak a hóban😉
    (szerintem megérdemlek pár jegyet [nme] )

  13. Specso007 szerint:

    az a soma sáfrány én vok, specsó007

  14. mimi17740 szerint:

    nem mert te specsO vagy nem specsó xD

Vélemény, hozzászólás?

