EXKLUZÍV – Arany pufi história

Sziasztok Pingvinek!

Nagyon érdekes teóriák vették kezdetét, mikor a Club Penguin kiadta a Színfalak mögötti videóját. A videóban BillyBob (Lane) a secrets (titkok) menüre kattint, ahol visszafele a következőek olvashatók.

 Rockhopper_szigetének_térképe.jpg

pufi_képességek.jpg

a_Director_mivolta

Az_Iceberg_alatt

Mi lehet az Iceberg alatt. A napokban egy angol Club Penguines oldalon jött ki a kép egy érdekes Card-Jitsu kártyáról, amely a Arany Pufiról ír.

 A kártyán ez áll:

Annyira híres mítosz, hogy egy Színházi előadást is rendeztek belőle. Ez a pufi tényleg az Iceberg alatt él?

Ha ez mind igaz, akkor lehet, hogy hamarosan kiderül, hogy igaz-e a mítosz, vagy csak kitaláció.

Te mit gondolsz? Lehetséges, hogy hamarosan meglássuk az Arany Pufit?

49 hozzászólás a(z) EXKLUZÍV – Arany pufi história bejegyzéshez

  1. GeN szerint:

    Aranypufi Talán új puffle? :O

  2. Máté szerint:

    ki tudja . remélem az . és majd ha megjelenik,remélem hogy non-memberek is meg tudják majd venni.

  3. Dundirudi szerint:

    sziasztok szerintem fasza

  4. Dundirudi szerint:

    de az arany pufi vasarolhato lesz?

  5. viko05 szerint:

    Halotam a mitoszrol és álitolag flborhat az iceberg

  6. Geri20 szerint:

    Szerintem szokásossan csak memberek vehetik meg mint ahogy az eddigiekben is megjelent a Narancs és a Barna puffle,és azokat is csak memberek vehették meg,de én is remélem majd meg lehet venni a puffleShop-ban🙂 am tök tutiii.És szerintem majd vásárolhato lessz majd,am még az is lehet hogy Szürke Puffle is mejgelenik majd(ezt 1 Angol Cp-s oldalon olvastam 1-2-3napja…

  7. xz szerint:

    Szerintem egy kincs lehet.
    Ez legenda.Hogy lehessen megkulomboztetni az arany pufit a sargatol???
    Szerintem az osok regebb mar ratalaak a sarga pufira es azt eveztek el.
    Igy keszuhatett a kincs is,a tiszteletere.Nem elhet meg a jeg alatt.
    Az is lehet,hogy letezik csak egy jegkockaban.

  8. mimi17740 szerint:

    Engem nem a puffle érdekel hanem Rockhopper szigetének térképe. Hamarosan ellehet menni a rockhopper szigetre😀 ez nagyon jó lesz így. Csak szerintem member lesz. de ha nem akkor rockhopper szigetére bemehetünk😀

  9. Bihercz Lóránt szerint:

    szerintem nem

  10. Obilia szerint:

    Ez olyan “elszórt morzsás” rejtélynek tűnik, mint anno a dojo kiásása körüli időszak. Az elég valószínű, hogy a memberek fognak megint jobban járni, de azt pl. elképzelhetőnek tartom, hogy valamit a nonmemberek is kapnak, és hogy az ice berg alatti rész esetleg új helyszín lesz, mint a földalatti tó (Hidden Lake). Kíváncsian várom én is.

  11. Foldrajz szerint:

    Érdekes mindenesetre. Rockhopper szigetére pedig egyelőre nem látok esélyt, hogy el lehet majd jutni. De egyszer biztos megcsinálják, ha ezen a szigeten már nem lesz több hely.🙂

  12. eDrOiD szerint:

    Hááát szerintem Rockhopper nem engedné😀 Az az ő területe. De Director kilétére kíváncsi lennék😀

  13. eDrOiD szerint:

    Ráadásul Rockhopper ott tartta az összes kincsét a szigetén. + a CP Wikién ezt írják: “The cave is partially connected to a volcano mountain in Rockhopper Island. This proves that Rockhopper Island is both a tropical and a volcanic island.” Mivel trópusi sziget ezért pingvinek nem élhetnek rajta, bár ezzel rá is cáfoltam magamra mert akkor RH hogy élne ott?😀

  14. mimi17740 szerint:

    De biztos ellehet juti majd oda ha még csak membreknek is nem direkt van oda írva hogy rockhopper szigetének térképe

  15. mimi17740 szerint:

    de ez az arany puffle nem lesz a puffle shopban tuti hogy csak egy lesz belőle és új híresség lesz ( az utolsó vicc volt) biztos csak a ice berg alatt lesz mindig és lehet majd neki dobálni puffle o’st

  16. totodaj szerint:

    ez különös….

    nagyon….megvan!!!!!!!!!!!
    Herberttel kapcsolatos….
    El akarják fogni!!!!!!!!!!!!!!(Herbertet)

  17. Wiiman szerint:

    Szerintem az Ice Berg alatt a tintahal lesz.Az is lehet,hogy a partyn egy pingvin lecsúszik az Ice Berg alá,és megtudja mi van ott.Aztán lehet adoptálni.Az is lehet hogy az Ice Berg alá telepedtek a rákok a party után…Nagyon titokzatos,de minden ki fog derülni.Hamarosan!

  18. nex103 szerint:

    ezek a megjelenő pufik lesznek és ezekkel kapcsolatosak:

    arany pufi: az ice berg alatt.
    szürke pufi: card-jitsu shadow, vagy snow.
    szivárvány pufi: szent patrik nap.

  19. Obilia szerint:

    Hmm trópusi sziget, lehet, hogy Herbert végül ott fog élni és RH “befogadja”? Nem tartom kizártnak.

  20. nex103 szerint:

    az ice berg alatt egy barlang van és ott élnek ősidők óta az arany pufik, a snow ninjáknak vannak szürke pufijaik, tehát azok fogják hozni és az utolsó: a szivárványos pufit a szent patrik napon találják meg a szivárványon és ezek mind memberesek lesznek sajnos.

  21. nex103 szerint:

    és a puffle partyn ezekben az új szobákban lesznek a kövi pufik szentem:
    az ice berg alatti barlangban: arany pufik.
    a show dojoban: szürke pufik.
    az örök szivárványnál: szivárvány pufik.

  22. barni szerint:

    szerintem meg mingyárt lesz amikor herbert leoltja a világító tornyot.
    olyankor az arany pufik meg akarnak minket menteni.
    egy estén kimennek az icebergre és elkezdenek villogni mint a világító torony.(Ez lesz az arany pufik dancenel való mutatványa,képesége)olyankor rockhopper észre veszi hogy segítséget kérnek a club penguinröl és oda megy de beléütközik egy hatalmas jéghegyba(ami amúgy az iceberg)
    és csodát láss rockhopper hajója tele van aranypuffikkal akiket rockhopper elküld a világító toronyba hogy világítsanak közbe oda megy gary a barna puffival és megjavitsák.
    ez megint egy rossz napja volt a jegesmaci herbertnek xD

  23. eDrOiD szerint:

    Hogy összeállt a kép😀 De azért még van pár megoldatlan rejtély. Például még mindig nem tudja senki hogy a zenei swf-eknél miben van a 104-es. Link hozzá: http://play.clubpenguin.com/v2/content/global/music/104.swf

  24. panna1011 szerint:

    szerintem hárbertet akarják elfogni mer szerintem még páran emlékeznek az arany pufis küldetésre szerintem utána hérbert kiszabadúlt és most megin ezzel probálkoznak

  25. tacsi szerint:

    a 104 es swf valami játéknak volt a zenéje mert a cpitems oldalon azt irja ki

  26. macska szerint:

    wow!!!!
    tök jó
    remélem iiigaaaazzzz

  27. lolman0012 szerint:

    szerintem mehet a legendák közé :p

  28. Pannyka szerint:

    én nem akarok arany-pufflet mert akkor mindenkinek csak az kell, mert az olyan nagy szám. amúgy tuti nem lesz, hanem az a szobor van ott mmint amelyik abban a egyik küldetésben.

  29. mimi17740 szerint:

    Ez télleg csak egy szobor és nem kell itt izélni a pet shoppal semmi köze sincs ahoz. És a 104-es SFW nem ismeretlen a régebbi halloween partyn volt. http://play.clubpenguin.com/v2/content/global/music/104.swf És miért tennék ezt közzé a neten hogyha még semelyik partyn se volt? Ez hülyeség amit itt összehordtok lehet hogy én is írok hülyeségeket de az arany puffle biztos szobor lesz mert miutána 10-es küldetésben volt elrejtették az ice berg alá úgyhogy egy történet ami szerintem igaz: Egyszer réges régen egy küldetésben a 10-esben egy arany puffle után kutatott egy pingvin de herbert megakadályozta ezzel együtt hogy az biztonságba legyen az ice berg alá rejtették

  30. kimcsi szerint:

    szerintem elég valószínű,hogy lesz ebből valami

  31. xz szerint:

    Klonolhatják is.

Vélemény, hozzászólás?

