Hazaértem!

Sziasztok Pingvinek!😀

Sikeresen hazaérkeztem remek nyaralásomról, egyenesen Horvátországból!

Nagyon tetszett a nyaralás, és köszönöm Foldrajznak, hogy magas színvonalon foglalkozott az oldallal!

Te mit gondolsz?

~Hblint

20 hozzászólás a(z) Hazaértem! bejegyzéshez

  1. Cpmutanska szerint:

    Hogy érezted magad? Remélem jól! Horvátország melyik részén voltatok?

  2. Remelem jo volt, en most Amerikaba vagyok!

  3. admin959 szerint:

    miylen ovlt a nyaralás? remélem nagyon jó volt😀

  4. Bence1000 szerint:

    És hogy tetszett a nyaralás ?

  5. balib3 szerint:

    Jó lehetett.Amúgy mikor lesz kész a lefordított színfalak mögött videó?

  6. balib3 szerint:

    Írtam az előbbi bejegyzésben 1 kommentet,arról hogy nem működik valami jól a CP a firefoxon,de a google chrome-on jó.Na most játszok az aqa grabberrel,ott pedig ugrál egy kicsit a kép,ami elég zavaró.Mi lehet a gond?Minden böngészőn van valami gond?Másnak jó,mert nekem mind 2 gépemen rossz.Ez miért lehet?

  7. tacsi szerint:

    nekem a google chrome-on meg a firefoxon a játékok akadoznak a cp-n😦

    • balib3 szerint:

      Én kipróbáltam 5 böngészőben.Mindegyiken van valami gond.Az egyikbe PL nem akadozik,csak cj waterben nem tölti be normálisan a kártyákat.Tud valaki mondani 1 böngészőt amin jól megy?

  8. Máté szerint:

    Örülök Hb hogy hazaértél,és hogy tetszett a nyaralás🙂

  9. cpdorli szerint:

    az operán jó csak ha lassú a hálózatod akkor a loading penguinel és ott elakad de ha másik ablakot nyitsz meg és visszamész a cp-re behozza és jó a játék😀

  10. cpdorli szerint:

    az operán jó csak ha lassú a hálózatod akkor a loading penguinel és ott elakad de ha másik ablakot nyitsz meg és visszamész a cp-re behozza és jó a játék😀 nekem jó😀

  11. matyix szerint:

    finom volt a fagyi?😀

  12. Nimfa szerint:

    Én azt gondolom hogy finom a fagyi*-*

  13. balib3 szerint:

    Ok .örülük.🙂

  14. vm100 szerint:

    finomnak tűnik a fagyi

Vélemény, hozzászólás?

