Kígyó pék + Beta Team frissítés

Sziasztok Pingvinek!

A Club Penguin pénteken adja ki a legújabb Iglu katalógust. A blogon közzé tettek egy ‘kígyó péket’ is.

Továbbá a Club Penguin fissítette a Beta Team websiteot, ugyanis a Fluffy a hal játék újabb frissítéseket kapott. Szerintem így sokkal jobb a játék.

Szerinted?

9 hozzászólás a(z) Kígyó pék + Beta Team frissítés bejegyzéshez

  1. tacsi szerint:

    én nem tudok belépni a beta teamba.(

  2. Józsikám szerint:

    Hogy kell belépni? Nekem nem megy.😦

  3. penguinnikHU szerint:

    mirt nem megy senkiek? a coomand hoz ird be h ls!

  4. Mr Ice X szerint:

    Szerintem azért nem működik, mert csak moderátorok vagy csak béta pingvinek akik a béta party alatt regisztráltak a játékba. De nem biztos csak én így gondolom.🙂

    • Mr Ice X szerint:

      Az első mondatot ki javítanám (bocsánat amiért nem fejeztem be): Szerintem azért nem működik, mert csak moderátorok vagy csak béta pingvinek akik a béta party alatt regisztráltak a játékba azok mehetnek fel a beta team-be. Mégegyszer bocs.😛

  5. Pannyka szerint:

    a Laser Command nevű játékban mit kell csinálni?

  6. balib3 szerint:

    Nem ide illik,de van 1 kérdésem: Egyik hétről,a másikra a CP nagyon elkezdett akadozni.Eddig minimumon tudtam játszani a card jitsu watert,de már ez is lehetetlen a laggolás miatt.Nem a cj az egyetlen ami eléggé akad.Ez miért van?Pár hete semmi ilyen nem volt.

Vélemény, hozzászólás?

