Hadművelet: Herbert hibernálása

Sziasztok Pingvinek!

Az előző héten felvetődött a kérdés, hogy Gary vajon miért akar rendezni egy partit a hegyekben. Ezen a héten, rengeteg új dolog történt a szigeten, kezdjük az elejéről. Egy biztos: Gary-nek volt indoka arra, hogy a hegyekben tartózkodjon…

Először is a Club Penguin főoldala megváltozott. Több pingvin kapott rajta helyet, Gary, Rockhopper, Cadence… és Herbert is, a világítótorony mögött álldogál… Emlékszetek még egy régebbi cikkünkre, mikor azt mondtuk, hogy Herbert le akarja rombolni a világítótornyot? Nos…

Herbert ismét itt van és ki tudja, hogy a világítótorony lerombolása mellett mire készül. Az EPF-nek viszont van egy terve és nem lenne jó, ha ezt Herbert megtudná. Új bejelentkező-képernyő is érkezett:

A bejelentkező-képernyőn, nem csak Herbert és Klutzy, de a Probot is rajta van. De ki lehet a háttérben az a sötét alak?

Engem az az árnyék ennek a ráknak a körvonalaira emlékeztet. Lehet, hogy végre megtudjuk, hogy ki ő?

Az új újság is megjelent ma és két igazán fontos cikk van benne. Mielőtt elkezdjük elemezni őket, lássuk a cikkeket magyarul.

Munkásokra van szükség a Síelő Faluban
Garynek segítségre van szüksége, hogy felállítsa az AC 3000-et a Gigantikus Havas Versenyre

 Az építő legénység keményen dolgozik a Síelő Faluban. A Club Penguin Timesnak sikerült elkapnia Gary-t egy interjú-ra a Minennapi Telefonáló Létesítmény előtt.

– A Gigantikus Havas Verseny egy nagyon fontos művelet, – mondta Gary – ami azt jelenti, hogy szükségünk van mindenki segítségére.

– A Lég-Kondícionáló 3000 felállítása nagyon fontos.

– Anélkül nem járnánk sikerrel. A hőfok lehűtése rendkívül fontos – folytatta Gary.

– Különösen akkor, ha egy ilyen nagy sebességű szánkó pályát akarunk létrehozni. A szigeten mindenki készüljön fel az gigantikus eseményekre, melyek augusztus 25-én kezdődnek.

 EPF bejeneltés

Üdvözlet polgárok,

Nem kell megijedni attól, hogy ez az üzenet “rossz mancsokba” jut. Nagyon erős halolajjal kezeltük.

Azért beszélek mindenkihez nyilvánosan, mert az EPF-nek segítségre van szüksége. Leegyszerűsítve, több ügynökre van szükségünk egy feladathoz, ami nagyon-nagyon fontos.

A megbízás, amely rátok vár titkosítva van, de tudom, hogy a siker csak rajtatok áll.

A sziget megvédéséhez muszáj “felvenned a telefont”. Az érdeklődő polgárok esetleg meglátogathatnák a Minennapi Telefonáló Létesítményt.

Köszönöm, hogy rám szántad az idődet.
~ Director

Sokan észre vehettétek, hogy az EPF jelet bekereteztem. Ezt azért tettem, mert ha arra rákattintasz, a következő üzenet tűnik fel:

Ügynökök! A Parancs Alkalmazás még mindig nem biztonságos. A közelgő akció feladatai a számotokra a következő:

1. lépés: Herbert helyzetének meghatározása

2. lépés: Hideg levegőt fújni erre a helyre (hogy Herbertet hibernálhassuk)

3. lépés: Eljutni Herbert búvóhelyéhez

4. lépés: Elfogni Herbertet egyszer és mindenkorra

~ Director

A Club Penguin a tagoknak mindig kiadja előre, hogy mire számíthatnak az adott hónapban.

Az egyik pontban (melyet be is kereteztem) ez szerepel: Ügynökök – szerelkezzetek fel az Elit Eszközeitekkel és készüljetek fel kritikus feladatra.

Herbert helyzetének meghatározása egy új System Defender pályán keresztül történik. A pálya MINDENKI számára elérhető és érdemes végig vinni, mert értékes információk kerülnek ki közben. Nekem harmadszorra sikerült.

A végén G megtalálja Herbertet. Elmondása szerint a Legkeményebb Hegy-en van Herbert főhadiszállása, amely a parti színtere is lesz.

Ha még mindig nem hinne nekem senki, egy új videó is megjelent az egyik videómegosztó portálom, amelyben az EPF ügynökei Herbertet keresik, magukat álcázva:

Garynek tehát az volt az indoka a partira, hogy közben a hegyekben lefagyaszthassuk, majd elkaphassuk Herbertet. Ha ez a terv sikerül és Herbertet harcképtelenné tudjuk tenni, akkor biztos, hogy mindenkinek nagy elismerésben lesz része, aki segített a terv véghez vitelében.

Te mit gondolsz?

Ne feledd, szombaton 10:30-kor 150,000 kattintás parti!!


30 hozzászólás a(z) Hadművelet: Herbert hibernálása bejegyzéshez

  1. Igen érdekes remélem elkapjuk Herbertet amugy engemis a rákra emlékeztet az árnyék és BIZTOS hogy ő az

  2. mimi17740 szerint:

    Én ma beléptem frissítéseket keresni az előkészületet és nekem is a kék rák ugrott be. de hát már tudjuk hogy gonosz.

  3. tacsi szerint:

    Nekem nem elérhető a system defender új pályája:/

  4. kulcsa szerint:

    Gratula fold ez egy nagyon jó post lett és valóban érdekes az egész

  5. Máté szerint:

    Én már nagyon várom,és izgatott is vagyok,és remélem mihamarabb sikerül elfognunk Herbertet (lefagyasztani).

  6. barni szerint:

    Szegény herbetecske…. ne bántsátok ő is élőlény xD

    (Szerintem nem fog sikerülni mert kell egy főgonosz…. de akkor ha mégis protobot lenne herbert utódja meg klutzy)

    • zsoldos001 szerint:

      klutzy az csak azt rakja össze mit herbert mond neki.a probotot sztem sokszor nem fogják tudni ujjáépíteni mert hát nézd meg elég leamortizált állapotban van.Sztem elkapjuk herbertet és az EPF-ben valahol kilesz rakva herbert 1 jégkockába fagyva.

    • Dundirudi szerint:

      nem barni{bocs,hogy kicsivel irlak de ott is ugy vana”barni szerint”-ben}herbertecske megmarad dehogy bantunk egy artatlan macit

  7. dragon szerint:

    hát ez biztos hogy kell egy fő gonosz! de ha herbertnek sikerül le rombólnia a világitó tornyot akkor ki tudja hogy még mire képes mert az epf-et is ő támata meg! remélem sikerül😀

  8. Readerexx27 szerint:

    Remélem Herbert nem fogja megtudni az ügynökök tervét.😀

  9. Pannyka szerint:

    szerintem nem sikerül elkapnunk. nem bírnánki ki nélküle. bár lehet hogy talál magának egy jegesmacilány barátnőnek, és itt két megoldás van: ketten leigázzák a szigetet, vagy Herbi boldog lesz és átáll

  10. tams972 szerint:

    Szerintem elkapjuk csak aztán a rákok kimenekítik mert egy régi üzenetben az állt, hogy az összes rák Herbert cinkosa…

  11. tams972 szerint:

    Ja az meg a másik különös dolog hogy a videóban Herbertet PONT a világító torony elött találják meg. Szerintem tényleg megtámadja.

    • zsoldos001 szerint:

      sztem te nem tudsz róla de már régóta tervezi.nem véletlenül van 1 exclusive hír miszerint sötétségbe borul a cp.Ez azért lesz barátocskám mert nem tud világítani a lámpa a torony tetején.

      • tamas972 szerint:

        ha nem rám mondtad akkor ne olvasd el ezt az üzenetet:)

        Ki nem tud róla. Én? Én csak az EPF miatt cp-zem szép, hogy tudok róla! (Bocs ha egy kicsit mérgesnek tűnök…)

  12. eDrOiD szerint:

    De ha elkapjuk Herbertet akkor nem lesz megtartva a Blackout (A nagy sötétség) pedig arra vártam. =(

  13. mimi17740 szerint:

    Nyugi edroid. Meglesz tartva. És pont azért nem sikerül elkapni herbertet mert lerombolja a világítótornyot és Gary figyelmét eltereli meg sok kémét. Te is inkább a világítótornyot néznéd minthogy herbert lefaggyon xD Végre egyszer herbert győzne

  14. bogi97 szerint:

    Nagyon érdekes. Remélem elkapjuk és nem marad el a parti.

  15. Egérpad szerint:

    Szerintem vagy megszökik vagy ha el is kappjuk valami új gonosztevő várható mondjuk az a új rák.

  16. dragon szerint:

    baker egy csomoan azt mondjátok hogy herberttet ne kapjuk el! szeritem foggjuk el és kész! mert ez nem maradhat ugy hogy épületeket romboljon szét és egy idejig nem lehet be menni mert ha a világitó torony megsemisül (persze ujjá épiti rory és gary temészetesen) akkor egy ideig nem lehet jack pack-ezni vagy mit! herbert egy gonosz tevő és nem cuki kis mackó! eljött az idő hogy meg állitsuk!😀 (köszi hogy végig olvastad)😀

  17. Rico szerint:

    ez a beszéd herbertet meg kell álítani az ügynökök ejött az idő!

  18. matyix szerint:

    beépítet ügynökök cool:D

  19. matyix szerint:

    fold nekem nem adja be aztaz új system defenderes pályát a member pingumnak se

  20. Soteeh szerint:

    Hosszúlépési hadművelet? Inkáb Fröcssjárat…

  21. Viltord szerint:

    Hmm, érdekes hogy mostanában mennyi mindenre készülnek, főleg az EPF és Herbert ügyében. Én is drukkolok, hogy Herbert-et kapjuk el és tegyük harcképtelenné! Bár szerintem ha hibernálva lesz, biztos lesz valami olyan esemény is utána később, hogy felolvad és újra harcolni fog.

  22. Ecda szerint:

    Nekem elsőre sikerült az új pályát végigvinnem ép procival.😀

Vélemény, hozzászólás?

