Két új CP-s videó!

Sziasztok Pingvinek!

A Club Penguin kettő!! új videót tett fel a youtube profiljára, az egyik az új EPF küldetéssel kapcsolatos, Herbert hibernálásával:

A másik pedig a közelgő partit mutatja be:

Várod már a partit?

10 hozzászólás a(z) Két új CP-s videó! bejegyzéshez

  1. Mr Ice X szerint:

    Nagyon várom az új partit! Szerintem nagyon cool lesz a verseny!😛

  2. xxcandy001xx szerint:

    szerintetek mi lesz aa free item?😀

  3. tamas972 szerint:

    nagyon jó lesz a küldetés😀 várom

  4. -Edwardboy1 szerint:

    HA ezt csak nonmembereknek lehet, akkor én kinyiffanok.:(

  5. vm100 szerint:

    én nagyon várom már a partit!

  6. Viltord szerint:

    Érdekesek a videók, a parit már én is várom.😉 De azért remélem nem member-eknek is lesz némi esélyük legalább részben szerepük.

  7. macska szerint:

    OTT VOLT H epf ONLY!!!
    HASONLÓ LESZ MINT A SÁRKÁNYOS
    am nonmember sztem a másik is az vol t🙂

Vélemény, hozzászólás?

