Új üzenet a Directortól

Sziasztok Pingvinek!

Újabb üzenetet kaptunk  a Director-tól:

Ez egy nagyon veszélyes küldetés. Aki hajlandó segíteni, jelentkezzen a Command Roomban augusztus 25-én. Hadművelet: hibernáció!

Ezek szerint holnap kell jelentkezni azoknak, akik szeretnének részt venni a küldetésben. Már nagyon várom, és te?

23 hozzászólás a(z) Új üzenet a Directortól bejegyzéshez

  1. xxcandy001xx szerint:

    ^^ én nagyon nagyon várom,amúgy még mindig nem loginoltam de az eredeti felhasználóm vikikee ^^”

  2. matyix szerint:

    húúúúúúúúúúúú mit is mondjak a pingvinem uszonyai már bízseregnek anyira várom😀

  3. xReaderx szerint:

    Hogy és hol kell jelentkezni?
    am Reader vok xd

  4. xReaderx szerint:

    Ja már leesett ..

  5. Pannyka szerint:

    én jelentkezek

  6. barni szerint:

    jajj de király lesz! majd érdekel hogy milyen arcot fog vágni herbert hahaha!

  7. Máté szerint:

    húúúúúúúú én már nagyon várom nagyon király lesz már nagyon izgulok tűkön ülök végre sikerül lefagyasztatmi herbertet hahahaha!

  8. Márk szerint:

    várom am 1464 napos a pingvinem😄

  9. Márk szerint:

    bocs 1646😀

  10. Bazs07 szerint:

    szerintem nem fog sikerulni. :(hisz akkor nem lenne tobbe ellensegunk. mar nem azert mondom ezt mert pesszimista vagyok.😄 de hat mindig ez volt es szerintem most is az lesz mint eddig.egyebkent szerintem a kluztyval nincs senni gond.hisz o jo fej,mert nehany kuldetesben gondokat okozott hebbertnek.csak bekene tanitani meg minden rakot es mehetnenek a pufflek melle. az tok jo lenne

  11. mimi17740 szerint:

    MEGCSINÁLTAM! Herbertet sikeresen elkeudtem fagyasztani és egy üzenetben az ált hogy 8 hónapig nem lesz vele bajunk. Pedig lesz mert klutzy mikor herbertet elfogtam kiszökött és klutzy támadni fog vagy herbertet kiszabadítani. Ezt a kört herbert nyerte😦 Ha klutzy kiszökött tutira hogy herbertet a party után sikerül kiszabadítani😦

  12. mimi17740 szerint:

    És barni olvastam és herbert végig aludt…

  13. csaba111 szerint:

    én a polar bear-ban fogom várni a küldetést!!

  14. penguinnikhu szerint:

    jol mondod Mimi de nem 8 honap hanem 10 (asszem)!

  15. kroki001 :p szerint:

    jelentkezek nevem kroki001

  16. Pannyka szerint:

    király lefgysztom herbertet. csak sajna Klutzy megszökött

  17. barni szerint:

    egyébként meg az arcát meg kell dobni hógolyóval és úgy vág egy “furcsa” arcot

  18. 31topsecret szerint:

    Én megcsináltam annak ellenére hogy nem vagyok member .Ez most bug vagy tényleg megcsinálhatják a non-memberek is?(mert akik rajtam kívül ott voltak azok mind memberek voltak.)

  19. Soteeh szerint:

    Ez egy nagyon “veszélyes küldetés”. Aki hajlandó segíteni, jelentkezzen a Command Roomban augusztus 25-én. “Hadművelet”: hibernáció!…. na azé ez már nem ciki gyerekek?Á én félek…ez nagyon komoly

Vélemény, hozzászólás?

