Better Igloos Catalog Szeptember ’11

Sziasztok Pingvinek!😀

Megérkezett a legújabb bútorkatalógus a Club Penguin-re, íme a titkos cuccok:

Ezek a cuccok nem igazán jönnek be, mert az iskola jut róluk eszembe.

Te mit gondolsz?

~Hblint

25 hozzászólás a(z) Better Igloos Catalog Szeptember ’11 bejegyzéshez

  1. Dundirudi szerint:

    1 coment:

    tetszik de a sulit en is utalom[nagyon]😦😦

  2. xReaderx szerint:

    Nekem se, mert utálom az iskolát😀

  3. xz szerint:

    Mért utáljátok a sulit??
    Ha anyira utáljátok ne járjatok és jussatok az utcára!

  4. balib3 szerint:

    Engem a vásári cuccok nem emlékeztetnek a sulira,Csak az utolsó oldalon lévő 4 cucc.(A számtógép nem.🙂 )Én se szeretem a sulit,de csak muszájból megyek.Bár ha azt mondanák,hogy nem muszáj mennem,valószínűleg akkor is mennék,Mivel nem akarok majd évek múlva,munkanélküli lenni.(De a tanulás se zárja ki,hogy az legyél.) Tehát nem szeretem,de megyek,a fent leírt dolgok miatt. :I 🙂

  5. xz szerint:

    !! !! !!!!!!!!!!!!!!!! !! !! !!!!!!!!
    !! !! !! !! !! !! !!
    !! !! !! !! !! !! !!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !! !! !! !!
    !! !! !! !! !! !! !!
    !! !! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

  6. bigbenfarm szerint:

    Mindenki nézze ezt az oldalt:
    http://bigbenfarm.wordpress.com/
    Nagyon király!

  7. Dundirudi szerint:

    szar, nagyon szar ez az oldal szerintem ennel benabbra nem is lehetett volna csinalni.En is aki ,,semmit” nem ert a gephezen is jobbat csinalok.bocs mar de, ahogy leirtam,szar ,de nagyon szar.

  8. Dundirudi szerint:

    http://www.sbsb.megnezem.hu nem a vilag legjobb oldala de jobb a temaja mint a szar farmnak.xD

  9. bigbenfarm szerint:

    sokkal jobb az én oldalam
    bigbenfarm.wordpress.com

  10. Dundirudi szerint:

    nem tudom de a tied akkor dedosoknak van es nem nekem{de attol meg szar, nagyon szar}

  11. xz szerint:

    De ezeket ki nézi,nem ilyenből kell oldalt késziiteni,hanem valami érdekesből!

  12. Dundirudi szerint:

    tok mindegy

  13. bigbenfarm szerint:

    Dundirudi amúgy meg tudom hogy te jöttél az oldalamra és te szavaztál arra hogy nagyon rosszt a oldim!
    @@@

  14. Dundirudi szerint:

    eskuszom hogy nem en voltam es ha en eskuszom akkor igazat mondok {ha te nem hiszed elakkor meg az zert is szavazok es tudod hogy mit}.

  15. Dundirudi szerint:

    de meg mindig szar

  16. bigbenfarm szerint:

    anyád a szar

  17. bigbenfarm szerint:

    ne fikázzad a farmeramát azt se tudod mi az

  18. bigbenfarm szerint:

    dundirudi amúgy meg tudom hogy csak irigykezdsz mert az én oldalam jó a tiéd meg béna!

  19. bigbenfarm szerint:

    hb un-bannolj-már a chat-on!!!!!!!!!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

