Club Penguin Puffle Launch App Trailer

Sziasztok Pingvinek!😀

A Club Penguin nemrég közzétett egy új videót a hivatalos YouTube profilján a hamarosan érkező Puffle Launch App-ról. Íme:

Nekem nagyon tetszik a videó, remélem a ti tetszésetek is elnyerte!

~Hblint

12 hozzászólás a(z) Club Penguin Puffle Launch App Trailer bejegyzéshez

  1. bigbenfarm szerint:

    nagyon jó
    De un-bannolj a chat-on!

  2. Levi2010 szerint:

    ezt már egyszer közzétetted de hülye vagy

  3. bigbenfarm szerint:

    ki a hülye?

  4. Knigth szerint:

    Én megnéztem podon és fizetös

  5. balib3 szerint:

    Igen,ezt eddig is tudtuk. :S Bár nekem olyan mindegy.Úgysincs semmi Aplle cuccom.🙂

  6. patrik90089 szerint:

    sziasztok

  7. Levi2010 szerint:

    Levi2010 felfogtad azzal a rohadt nagy agyaddal, hogy ne commentelj az én nevembe!
    Emberek, ez nem én vagyok, ez valami kis csitri aki a nevemet lopja, én csak az accommal írok commenteket!

    • Levi2010 szerint:

      bagoly mondja verébnek h bagyoly…
      nem azért de öszintén valld be hogy nem te jelentkeztél!azthittem amikor megláttam hogy levi2010 szerkersztő hogy felruglak!
      NEM VOK CSITRI!csak te…

  8. Levi2010 szerint:

    Levi2010 felfogtad azzal a rohadt nagy agyaddal, hogy ne commentelj az én nevembe?!*
    Bocsi elírtam, de nagyon ideges lettem.

Vélemény, hozzászólás?

