A Hblint.tk Története!

Sziasztok Pingvinek!😀

Szeretném mindannyiatoknak megköszönni, hogy ezt az oldalt minden nap nézitek! Nélkületek nem érhettük volna el a közel 200,000 kattintást! Mivel sokan érdeklődtek az oldal történetéről, összedobtam egy rövid videót róla(elnézést a rossz hangminőségért). Íme:

~Hblint

11 hozzászólás a(z) A Hblint.tk Története! bejegyzéshez

  1. Thomas szerint:

    Jó vidi😀

  2. Edwardboy1 szerint:

    199997 kattintás! Feljövök még 3x😉

  3. Edwardboy1 szerint:

    Megvan a 200000!!!!😀

  4. barni szerint:

    én vagyok a 200,042-edik

  5. mimi17740 szerint:

    COOL! Én is lehetnék itt szerki? Értek ahoz😀

  6. balib3 szerint:

    A Fall fair partyra visszahozzák a szerencsekereket.Látszik az új videóba.😀 Amúgy grat az oldalnak!

  7. sangez szerint:

    Kéne a zene címe!

  8. hannika9 szerint:

    hogy lehetek ingyen member?

  9. hannika9 szerint:

    hogy lehetek ingyen member kiprobaltam egy csomo tanacsot de nem sikerul :((

  10. Vikii (Vikikee) szerint:

    Istenem. Így visszanézve az oldalra… Régi szép emlékek🙂

Vélemény, hozzászólás?

